Car detailing products... maar niet op je auto?

Joske

Forumguru
Deze avond eens aan de slag gegaan met Trim restorer (black) van Turtle Wax (zoals @Corné de Kluijver dat zegt: "de ouwe meuk eerst opwerken" :D ) 3 lagen en vervolgens 2 lagen Poorboy's World Trim Restorer. (= mijn favoriet voor de trims van de Faab) => belooft ook UV-protection

Het slachtoffer?

Een parasolvoet van 5 jaar oud met euhmmmm een nogal verweerde kleur :D

Anyway, feel free om hier nog andere toepassingen van je detailingproducten te posten! ;)

(ik had geen wonderen verwacht... maar ik (en mijn vrouw (== NOG belangrijker :D ) ) zijn tevreden.

VOOR:

IMG_2128.JPG


NA:


IMG_2133.JPG

P.S. eigenlijk moet ik er nog een keertje over zie ik nu, ik zie nog een grijs "randje" ;)
 

Taffy

Forumguru
Ziet er top uit :thumbsup:
Benieuwd wat het volgende gaat zijn .....
( vrouw heeft nu het licht gezien natuurlijk ;) )
 

CDK

Forumguru
Haha geniaal toch @Joske! Volgende keer met de gasbrander er over voor als je nog wat gas hebt staan in je garage ;) is voor een parasolvoet wel te doen, bij je auto kan dat ook maar zal ik je niet aanbevelen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ook douchecabines e.d. kun je prima in de was zetten, zodat het water makkelijk van de ruiten loopt, en alles makkelijk schoon blijft (geen droogvlekken van de kalk, doordat het water er zo afloopt).
 

Jee13

Forumguru
Spiegels in huis worden hier alleen nog maar gedaan met Prof glass cleaner;)

RVS wasbak kan ook gewoon met wax behandeld worden, glazen douchewand Idem dito

display van telefoon en Ipad worden ook regelmatig met glass cleaner en wax behandeld
zo kan ik nog meer dingen opnoemen...werkt super.....je ziet 't: ....de echter detailert kan niet zonder....:laugh:
 

turboturbo

Forumguru
Haha geweldig dit topic. Ik ga ook eens om me heen kijken wat er te detailen valt.
In elke geval m'n fiets, die doe ik idd 2 x per jaar met m'n ooit bij de Hlafords gekochte Turtle Wax (little I knew) :geek:
 

Rob

Forumguru
Dit topic even een kickje geven.
Ik gebruik sinds kort Gyeon Q2 Wetcoat op de wandtegels in de douche. ':lezen:
De autist in mij laat het niet toe om de douche te verlaten voordat ie helemaal droog is en glimt en dit bespaart een hoop tijd! En ik ga het vast ook nog wel eens op de auto proberen..
 

peterrapid

Forumguru
@Rob ik heb wetcoat ook op de douchedeur zitten na een zoveelste discussie omdat ik het glas van de douche was vergeten af te drogen na het douchen. Werkt perfect en is een discussie minder in het gezin
 

smutzkanone

Forumguru
Allebij de weber bbq´s worden om de 3 maanden in de wax gezet. het vet hecht minder en je veeg het er zo vanaf.
 
Bovenaan Onderaan