Probleempje met de versnelling

robby70

Nieuw lid
bedankt voor de reactie big boy
nu ondertussen heeft een vriend van me het wagentje overgenomen en er een vervangboite ondergestoken
het snort nu weer perfect
 

BigBoy

Lid
Goed te horen, robby.

Hopen dat uw (volgende) auto (skoda aangeraden) vele veilige en mooie kilometers gaat maken :)
 

robby70

Nieuw lid
nee
het is een opel corsa geworden van 96
met dezelfde charmes
geen servo , raampjes nog manueel naar omlaag draaien
en van abs hebben we al helemaal niet gehoord :deuk:

ff wat anders
BigBoy staat dat voor uw lengte ?
mijn zoon is namelijk nogal groot (2,06m )en leert nu rijden met het corsatje
zoals je kan indenken heeft hij niet echt veel plaats over
maar we hebben de rails verbouwt zodat hij tot tegen de achterbank kan en dat scheelt toch wat
mss dat jij nog wat tips hebt ?
 

BigBoy

Lid
Zó groot ben ik nu ook weer niet hoor! 1,90m en 115kg. vandaar..

:ot: Wat misschien een optie zou kunnen zijn is een sportstoel (lagere zitting), even zoeken op eventuele slopersbedrijven?. iedere centimeter is er een. Maar zover ik weet is een corsa niet slecht met hoofdruimte voorin.
Ik heb nml. in het verleden een opel astra station gehad en daar kon ik onderhand een hoge hoed in op zetten.
Opel Corsa zijn wel wat meer onderdelen voor te krijgen dan mijn wagentje...

Maar om heel eerlijk te zijn, ik prefereer toch mijn feliciaatje, vanwege het feit dat kilometers vreten met mijn vader (rugpatient) totaal geen discomfort oplevert en de instap is perfect voor mij.:yeehaa:
 

robby70

Nieuw lid
hoofdruimte is idd geen enkel probleem
beenruimte daarin tegen :nono:
laat ons zeggen dat het op zijn minst een raar zicht is wanneer iemand zijn knieen net onder het bovenste deel van het stuur steken :deuk:
en daartussen twee koolschoppen van handen liggen
nu met de rails te verbouwen zit hij eigenlijk al wel comfi tegen het origineel

hij speelt basket bij de belofte van oostende en 2de nationale bij Gistel Oostende
wij zelf zijn van omgeving Lier dus van kilometers vreten weet ik letterlijk alles
onze gezinswagen (Opel Antara ) heeft op 2 jaar 110dz kilometer gedaan
 
Bovenaan Onderaan