Auto Jawes Ede

Tallguy

Forumguru
Over service gesproken: mijn vriendin mag even geen autorijden ivm medicijnen, maar de grote beurt van haar Fabia stond al geplanned. Nu komen ze naar onze woonplaats om haar auto te halen, de Fabia de beurt te geven en brengen de auto zelfs weer terug! Da's nog een service!
 

piair1982

Forumguru
Vandaag bij Jawes geweest im naar de Rapid te kijken.
Werd hartelijk ontvangen door Martin en Jeroen. Koffie met koekje erbij werd meteen aangeboden.

Ze zitten op dit moment midden in een verbouwing. Mooi pand is het aan het worden.

De sfeer die het nieuwe pand uitademt kwam positief op mij over. Het is een beetje het gevoel van een dorpsgarage. Geen blabla, eerlijk en oprechte interesse in de mensen.

Heb hier ook een voorstel laten maken waarbij ik erg aan het twijfelen geraakt ben om wellicht toch eerder aan te schaffen.

Al met al positief over Jawes.
 
Al jaren ben ik klant bij dealer Jawes, naar volle tevredenheid. Bij de levering van mijn Citigo Elegance bleek mijn Citigo twee speakers te hebben, terwijl ik recht had op zes speakers. m.a.w. ik had ook te maken met de onduidelijkheid in pakketten m.b.t. extra luidsprekers (zie topic: onduidelijkheid in pakketten Citigo).
Deze week zijn de speakers ingebouwd: twee tweeters en twee speakers in de achterportieren. 6 speakers in mijn Elegance, een schitterend geluid!
Prima afgehandeld door de dealer. Geen extra kosten voor mij. Ik ben zeer tevreden dat de dealer zich (na de mailwisseling) zich zo heeft ingezet om alles in orde te maken.
DisGo-tje!
 

plaza

Forumguru
Ik heb het idee dat het nieuwe pand zo snel mogelijk terug verdiend moet worden, ze boden mij
5.500 € minder voor mijn Superb combi 1.8 tfsi elegance bsl 2010 dan dat ik er nu voor gekregen heb
bij mijn eigen Skoda dealer Mulder in Zutphen...............
 
Mijn Citigo heeft zijn tweede beurt nodig. Nu mag ik door een blessure niet rijden. Geen enkel probleem voor medewerker werkplaats van Auto Jawes in Ede. Hij heeft (in zijn vrije tijd: maandagavond 19.00) de auto opgehaald en dinsdagavond mijn Rode Go-tje weer thuisgebracht, ook in zijn vrije tijd!
Dat noem ik service!
(Nb: enkele reis huis-dealer is 11 kilometer)
 
Laatst bewerkt:
Ik had bij Jawes destijds een vergelijkbare F3 combi gezien als mijn huidige, die ik dus uiteindelijk ergens anders heb gekocht. Vriendelijk personeel. Auto was een jaar oud en geïmporteerd uit Sjechië. Auto eerst even bekeken en de auto bleek op 2 plaatsen lichte schade te hebben, wat kennelijk niet bekend was bij de verkoper. Nu gingen wij niet voor een nieuwe auto kijken en dan zijn kleine schades altijd mogelijk, maar je verwacht toch dat de verkoper daarvan op de hoogte is.

Voor de proefrit een formulier ingevuld er werd een fotokopie van het rijbewijs gemaakt. Tijdens de proefrit even de motorkap geopend. Bleek dat het niveau van de koelvloeistof wat aan de lage kant was. Verder bleek tijdens het rijden tussen de 80 en 120 km/h dat het stuur trilde en de motor een vreemd bijgeluid had. Mogelijk ook een probleem met de DSG. Na de proefrit de verkoper uiteraard van dit alles op de hoogte gebracht. Ook deze informatie was hem nieuw. Ondanks de goede inruilprijs voor mijn huidige vorige auto besloten, verder te kijken.
 
Bovenaan Onderaan