SD kaartje wordt geweigerd

bluefoxamazone

Nieuw lid
Betreft een fonkelnieuwe superb..
ik probeer een sd kaartje met MP3 muziek via het SD kaartslot af te spelen maar de kaart wordt geweigerd. Iemand die dit al eens meegemaakt heeft?
bedankt!
 

newwolf84

Forumguru
Avond @bluefoxamazone, misschien wel zo netjes ( als gebruikelijk ) om je voor te stellen in een topic.

Om op je vraag terug te komen, ook al een ander sd kaartje geprobeerd ? Soms haperen deze nog wel eens.
 

andrehj

Forumguru
Is het kaartje niet toevallig met NTFS geformateerd? Want dat vreten de meeste apparaten (behalve PC's) niet.
 

bluefoxamazone

Nieuw lid
misschien beetje te snel het forum ingevlogen... sorry hiervoor.
Ik rij zopas een superb 4x4 170pk, dit na 30 jaar trouwe volvo rijder. Hopelijk beleef ik evenveel plezier aan de nieuwe skoda (en zijn forum) dan aan de volvo.
Om terug nar de vraag te komen. Het kaartje is niet NTFS geformateerd. Zou er een limiet op de capaciteit staan? 8 of 16 Gb? of minder?
 

EdK

Forumguru
En FAT32 moet deze geformateerd zijn
En in je manual staat buiten wat @Joske nu plaatst mij ook bij dat je de muziek in bepaalde
structuur moet opbouwen met mappen en met een max aantal mp3 files per map
En de bitrate schijnt soms ook van belang te zijn, maar tot bepaalde grote (lopen achter )
 

bluefoxamazone

Nieuw lid
mag slot op. Blijkbaar was ik bezig met een mini Sd in een adapter... Dit moet het toestel niet hebben... Nieuw kaartje gekocht van 32Gb en nu zit er leven in... bedankt voor het meedenken...
 

newwolf84

Forumguru
Mooi dat het in elk geval opgelost is. En uiteraard bedankt voor de terugkoppeling. Wie weet help je anderen hier ook nog mee !
 
Bovenaan Onderaan