Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

  • racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .

eddiea

Forumguru
@Pendragon, @Blackokkie2 en @ertromp, dankjulliewel voor de complimenten :thumbsup:
Airride is leuk, maar die herrie van zo'n compressor vind ik niets, op een nieuwe S3 zou ik een KW HLS set laten monteren denk ik :jaja:



Ligt eraan hoe je de compressor isoleert. Bij mij hoorde je hem absoluut niet. Dit systeem van KW is gewoon stervensduur. Liever de H&R variant en dan heb je ook nog is meer stelbereik. (H&R rijdt persoonlijk ook fijner dan KW)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
@bobbl, inderdaad nog geen plannen voor een nieuwe, dus we gaan nog maar even door met hobbyen :D
Met de klep dicht wordt hij nu wel een stuk luider inderdaad, reden dat ik het nu toch doe is dat we met de nieuwe Fabia zo goed uit de voeten kunnen dat die ook gebruikt wordt als we met z'n allen op stap gaan in het weekend.
Wat ik dus al zei, je kan zonder superb ook prima uit de voeten met een gezin hoor!:D
Het gevoel ligt vooral bij de PAPA'S, en de kids maakt het geen f..k uit! Vandaag ook weer 3 jongens van allemaal bijna 1.80 meter achterin de Peus maar ook dat past prima. Dus...... het zit vooral tussen de oortjes!:D
 

Blackokkie2

Forumguru
Dan wordt het zoiets waarschijnlijk...

040-10.jpg
 

CDK

Forumguru
@s-line, we hebben al een ander kinderzitje aangeschaft zonder base met poot, zodat de bijrijdersstoel ietsiepietsie verder naar achteren kan, nu kunnen we net aan zitten, maar comfortabel is anders hoor!!
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Dat is een schroefset met een luchtbalgje erop zo te zien wel mooi systeem maar dan komt je ook weer een paar cm hoger te staan lijkt me. Lijkt een beetje op de KW HLS set maar zou deze universeel toepasbaar zijn? Zal vast wel weer niet
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Ja kan je ook naderhand op een H&R set monteren Mark. Ga deze set waarschijnlijk op de Corrie zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Ik bedoel meer of het ook op andere merken geplaatst zou kunnen worden. Zo is dat b.v. met de HLS kit van KW weer niet vandaar de vraag
 
Bovenaan Onderaan