Superb Kansberg

Canon-Eye

Forumguru
Ik vind het eerlijk gezegd allebei niet echt mooi. Ik zou de verticale spijltjes zwart laten en de 'bovensnor' gewoon OEM-chroom - wat mij betreft een goede mix van chique en sportief.
 

kansberg

Forumguru
Verschrikkelijk, zooo 1999 die spinners, destijds verkochten wij ze ook en ze gingen allemaal binnen de kortste keren kapot, voordeel was dan wel dat je ze niet zoveel zag ;)
 

DeNnZ

Forumguru
Ik ken die dingen inderdaad, maar waar gebruik je het nou eigenlijk voor? Bij gebrek aan buren waar je op kan vertrouwen? Het is geen kritiek hoor maar ik vraag het me gewoon echt af...

EDIT: ik dacht even dat het een buitenkluisje was om je sleutels in te bewaren bijvoorbeeld, is dit dan een buiten lichtnet aansluiting met een slot? Waarvoor dat dan eigenlijk?
 

kansberg

Forumguru
@DeNnZ : Het is een buitenwandcontactdoos. De voornaamste reden is dat wanneer de caravan voor de deur staat en we stroom nodig hebben, voor het doorspoelen van de leidingen bijvoorbeeld, of als je 's avonds wat in de caravan wilt doen, je stroom kunt pakken van dit punt. In huis heb ik een schakelaar er tussen geplaatst om de contactdoos spanningsvrij te maken. Maar het is ook handig voor de hogedrukreiniger of stofzuiger. Het slot is wat mij betreft overbodig, had m'n vrouw gevraagd even een contactdoos te halen bij de.... Gamma 1.jpg dat zeg ik :D.... en toen kwam ze met deze thuis. Ook prima.
 

DeNnZ

Forumguru
Haha, ja ik vroeg me af waarom het slot... Een wandcontactdoos buiten heb ikzelf ook, inderdaad enorm handig!
 

bobbl

Forumguru
Heb ik ook onder de carport, zonder slot overigens, erg handig voor als je buiten stroom nodig hebt, scheelt weer een verlengkabel.
 

kansberg

Forumguru
@s-line : Van de L&K grille ben ik sowieso 'af.' Dat is echt wel over de top en not done. Maar ook het zwart/zwart kan mij eigenlijk niet zo bekoren. Ergo: Voorlopig laat ik het even zo zoals het is. Origineel dus.
En dan ook nog een paar chrome 20" eronder.:D

Neee....spinners natuurlijk :D
 

CDK

Forumguru
@kansberg ik heb er ook zo 1 maar dan zonder slotje, ze durven voor jouw exemplaar bij de plaatselijk gamma 75 pleuro's te vragen en zonder te verblikken of te verblozen ook nog vertellen dat de prijs correct was :deuk:
 
Bovenaan Onderaan