Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

CDK

Forumguru
@DannyWilliams van harte gefeliciteerd met je nieuwe bolide, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! Ook bij ons was de F3 een vervanger van een Polo, we zijn er in vrijwel alle opzichten op vooruit gegaan.
 
iedereen bedankt voor de positieve reacties!.
Ik heb nu een kleine 200km met de F3 gereden en moet zeggen dat de sportstoelen in de F3 beter zitten als het Polo R-line sportinterieur.
De stoelen zitten zachter in de F3 en zijn minder stug.

de vering is ook stukken aangenamer, alleen snap ik nog steeds niet die klote plek van de USB aansluiting...

Denk dat ik binnenkort eens ga hobbyen en de Dremel erbij ga pakken ;)
 

Peter66

Nieuw lid
De levertijd van mijn Fabia Combi (besteld in februari, opgegeven levertijd 10-12 weken) blijft maar oplopen, inmiddels al 6 weken vertraagd. Mooi om te zien dat de kleur Corrida Red (die krijgen we ook) prima staat bij de Fabia!
 
Laatst bewerkt:

hades

Lid
@Peter66: idem dito! mijn fabia ook besteld op 6 februari 10 weken levertijd +25% (dus normaal ten laatste week 20) maar volgens de laatste info vd dealer zou het "waarschijnlijk" week 23 worden.....zouden wij zo slordig de gemaakte afspraken respecteren :dankje:
Inderdaad het corrida red is een heel mooie kleur, het was ook voor mij een van de opties maar ik had vroeger al wat slechte ervaringen met rood (dof worden van de kleur...) en ben dan maar voor race blue gegaan:jaja:
 

Peter66

Nieuw lid
@Peter66: idem dito! mijn fabia ook besteld op 6 februari 10 weken levertijd +25% (dus normaal ten laatste week 20) maar volgens de laatste info vd dealer zou het "waarschijnlijk" week 23 worden.....zouden wij zo slordig de gemaakte afspraken respecteren :dankje:
Inderdaad het corrida red is een heel mooie kleur, het was ook voor mij een van de opties maar ik had vroeger al wat slechte ervaringen met rood (dof worden van de kleur...) en ben dan maar voor race blue gegaan:jaja:


Die van ons zou deze week in productie gaan, wordt week 24 (levering week 26). Heeft wel de modelspecificaties 2016
 

driesp

Senior Member
update met betrekking tot mijn afneembare trekhaak:
had na 1 x afmelding wegens monteur ziek, en 1 x trekhaak niet binnen nu voor as maandag een afspraak staan bij eurotrekhaak.
voor de zekerheid net maar even gebeld ter bevestiging... blijkt hij de trekhaak nog niet te hebben!?
waarom weet hij zelf ook niet goed, heeft al meerdere mailtjes verzonden.
afgesproken dat hij er nog eens achteraan gaat, en me begin volgende week laat weten hoe het er voor staat.
[nog niet erg vertrouwenwekkend allemaal]

Net gebeld en slecht nieuws gekregen.
de trekhaak schijnt inmiddels al wel te worden geproduceerd, maar is nog niet gekeurd.
wanneer dat merk + type (dat eurotrekhaak dus levert) wel gekeurd zal zijn weet hij ook niet.
andere merken leveren ze niet, dus...
heb ik nog niets :cry:

Heeft iemand een goed/betaalbaar adres (mag ook net over de grens zijn) waar ik een verticaal afneembare trekhaak kan laten monteren?
 

henks1

Lid
Ga maar naar een willekeurige Skoda dealer in Duitsland, afneembare trekhaak kost daar 550 euro, en wellicht heeft die inmiddels ook een vaste trekhaak
 

Peter66

Nieuw lid
Bij mijn werkgever rijdt een Fabia Combi, met afneembare trekhaak (is eind maart compleet afgeleverd, wel een lease-auto)
 

driesp

Senior Member
ik denk dat leveren bij de NL dealer nu niet (meer) zo'n probleem is, maar ze zijn zo duur.
bedankt voor de tip, @henks1 , ik heb in mijn beste Duits een dealer net over de grens aangeschreven, zien wat die voor me kunnen betekenen.
 
Bovenaan Onderaan