Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
TSA? TSC bedoel je denk ik. Is niet geactiveerd en werkt ook niet. Er was een heer hier op het forum die het toen uit eigen beweging is gaan testen met en zonder deze optie. En dat was een wereld van verschil
 

Tuur71

Senior Member
Bij Skoda noemen ze het Trailer Stability Assist in het boekje. Dus jij kunt er wel voor zorgen dat ik met een gerust gevoel met de CV op vakantie kan? Dan moet ik nog maar eens een afspraak gaan plannen bij jou. Nog ander vraagje, kun jij ook coderen dat de spiegel verwarming ook aan gaat als achterruitverwarming wordt aangezet? Vind ik een stuk handiger dan die draai schakelaar die ik vaak vergeet om weer terug te zetten waardoor de rechter buitenspiegel niet meer kantelt bij achteruit rijden.
 
Nee heb geen first edition.
Gewoon de style versie, achteraf wel de first edition moeten kiezen, zitten nog meer opties op vergeleken met de stijl volgens mij
 

Marcooctavia

Forumguru
Is er al iemand de ramen sluiten bij regen werkend heeft bij O3 eind 2014 model 2015.
Als ik het aanzet werkt het niet.

Ik heb het een en ander al aangezet zoals.
Rechter spiegel zakken bij achteruit.
Stand ventilator zichtbaar in stand auto.
Led achterlichten aan bij dagrijverlichting.

Maar nu wil ik graag net als velen de ramen sluiten bij regen bij model 2015.
Is er iemand die het al weet?

Marco
 

EdK

Forumguru
theoretisch moet het werken als je een regensensor in de wagen hebt.
Zelfs bij mijne yeti was dat aan te zetten, dus bij zo'n geavanceerde O3 moet dat dan ook kunnen lijkt me
 

Marcooctavia

Forumguru
Zover ik er nu achter ben werkt het tot okt. 2014 en daarna niet.
Ik heb het aangezet maar het werkte niet dus staat nu weer uit.
Er zal wel een extra instelling moeten bij de laatste modellen O3.
Ik hoop dat er iemand is die dit uit gepuzzeld heeft.

Marco
 

Joske

Forumguru
Beste Marco, "wij" hebben hier ook al naarstig naar gezocht, net als de mensen van Briskoda... Maar op een MY2015 gaat het simpelweg niet omdat er een andere RLS-sensor inzit dan bij MY2014. Op Briskoda zijn er zelfs die het ZO graag wouden dat ze een ander sensor gemonteerd hebben onder de spiegelvoet :sterretjes:.
(die van MY14)
 

Skoda-MAN

Forumguru
Ik doe altijd de ramen dicht voor ik de auto verlaat (als ze al open waren) :D

Ik heb er zo'n hekel aan als er nare insecten gebruik van mijn duurbetaalde auto willen maken :deuk:
En wat ze achterlaten aan rommel is nog erger, het lijken wel mensen in de natuur:mad:
 

Marcooctavia

Forumguru
De ramen gaan ook altijd dicht.
En ik zal ook geen extra sensor plaatsen een voor de wissers is genoeg.
Maar als het zou kunnen gaan ze dicht als je het vergeten zou zijn.
Geen must maar wel leuk als het werkt.
Als ik het ooit werkend heb ben ik vast niet de eerste en dan meld ik het wel.

Marco
 

Hans_RS

Forumguru
wat is eigenlijk het verschil tussen de regensensors? beter werken? want dat zou ik wel liever hebben dan die regensluitfunctie :)
 

Antera

Donateur
Beide zijn mijn inziens gelijk en werken beide hetzelfde. Wat de verder verschillen zijn is puur software matig.
 

Joske

Forumguru
Dan hoor je continu dat geklik. En dat vind ik een irritant geluid
Maar de radio staat vrij zacht als ik er niet alleen in zit.

hierzo, ineens oplossing voor beide problemen!

3m-peltor-gehoorbescherming-.jpg


:deuk::deuk: :deuk:
 
Bovenaan Onderaan