Interieurlijsten

Strips op de deuren zijn ook klaar, is wel wat meer priegelwerk. Je moet er echt even de tijd voor nemen.
Deur1.jpg


Deur2.jpg

Deur3.jpg


Sorry voor het niet resizen en roteren...
 
Ieder z'n eigen smaak. Carbon vind ik sowieso gaaf materiaal, mijn Ducati is er rijkelijk van voorzien. Is alleen niet zo tof voor de inhoud van de portemonnee :)
Op naar het volgende project (poetsen)...
 

Pendragon

Forumguru
Absoluut! En als ik het zo zie staat het goed hoor, niks mis mee! Dit ziet er ook wat anders uit dan mijn chrome.
 

Frenk21

Forumguru
Bij deze zoals beloofd de foto's. Ik heb gekozen voor een hoogglans Carbon 5D.
De deurlijsten zijn eigenlijk het makkelijkst. Je kan de folie met een platte behangspatel achter de lijsten duwen. De lastigste vond ik de grote lijst op het dashbord omdat deze een rare kronkel heeft. Ook rond de pook was best lastig, maar ik vind het geheel erg geslaagd
hout2.jpg carbon4.jpg hout1.jpg carbon2.jpg hout3.jpg carbon3.jpg carbon1.jpg
 

oco1979

Forumguru
das zeer mooi gedaan, zo te zien op de foto's, wereld van verschil die look.. kzal bij de mijne nog eens over denken, is houtkleur.
 

Taffy

Forumguru
Top gedaan, inderdaad een hele verbetering de houtlook is verdwenen.
En dan na te gaan dat ik tot 5 mdn terug 20 jr Rover, incl volop houtlook , heb gereden :D
 

Frenk21

Forumguru
Dank voor de reacties. Ik ben wel blij dat het rond de pook goed gelukt is. Maakt het geheel af. Heb hiervoor wel het lijstje om de pook gedemonteerd. Helaas is het schuifje bij de "asbak" niet makkelijk te verwijderen.
 
Bovenaan Onderaan