Ik kom niet in het Instellingenmenu voor verlichting

Jasper-RS

Forumguru
Ja net wat ik dacht. Ik heb een uitgebreid (groot ) scherm. En jij een klein mini dot scherm en kan cominghome en leving home , en andere opties alleen maar via VCDS (is programma op laptop + bij behorende kabel) programeren
 

Jasper-RS

Forumguru
Een goede rosstech kabel + software is erg duur en je moet goed weten wat je doet. Er zijn hier forum leden die dit erg goed kunnen vaak gratis of een kleine vergoeding. Waar kom je vandaan?
 

Jasper-RS

Forumguru
Misschien meld zich hier iemand bij je in de buurt die je helpen kan. Anders kun je altijd langs de dealer maar €€€€
 

nixor

Forumguru
even hier op inpikken.
Heb wel een maxidot en kom ook in het menu, maar ik kan niet de coming/leaving home functie aanpassen in het menu. wat is hier de reden van? had het vorige keer ook al laten aanzetten op de voorjaarsmeet, maar het werkt nog steeds niet.
 

deVerhuizers.nl

Actief lid
@nixor, ik heb hetzelfde gehad. Via vdcs is 4x knipperen aangezet, maar hierna knipperde mijn auto nog gewoon 3x.

In het menu van verlichting kan je deze terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik was er ook een beetje bang voor, maar hierna knipperde hij wel 4x.

Gewoon proberen dus!
 

nixor

Forumguru
Deze nog eens opnemen,
Was het een beetje uit het oog verloren, nogmaals geprobeerd door de reset te geven maar het werkt nog steeds niet(krijg ook de optie niet te zien). Nog iemand tips?
 
Bovenaan Onderaan