Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

notjes

Actief lid
waar kan ik al die mogelijkheden zien wat ik zou moeten kiezen...

ik bedoel op papier is fijn maar zie graag ook iets in werking
 

lugolux78

Forumguru
Op de FB pagina van Skodaforum.nl staat mijn auto met needle swipe en led als knipperlicht.
Waar woon je ergens? Dan kun je mits niet te ver uit de buurt ook nog

Achterklep open en dicht van binnen.
Snelheid aanjager airco
Bijvullen tot volle tank
Stopwatch

En voelen dat mijn stoelverwarming iets minder brandt dan normaal (38 naar 34 graden op hoogste stand)

.
.
.
 
Zelf ben ik ook al een tijdje actief met het coderen van aanpassingen.
Hiervoor heb ik speciaal een professionele website gelanceerd met mogelijke aanpassingen (inclusief resultaat in de vorm van foto's en video's).

Mocht iemand deze site willen raadplegen, stuur dan a.u.b. een pb.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Zelf ben ik ook al een tijdje actief met het coderen van aanpassingen.
Hiervoor heb ik speciaal een professionele website gelanceerd met mogelijke aanpassingen (inclusief resultaat in de vorm van foto's en video's).

Website: www.spammerdespam.nl

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om te contacteren.
Als een nieuw lid zonder zich voor te stellen direct reclame maakt voor zichzelf noemen wij dat SPAMMEN.
 
Laatst bewerkt:
Het was niet mijn intentie om direct reclame te maken voor de website.

Er was een vraag op het forum met voorbeelden van de mogelijke aanpassingen (in plaats van alleen tekst) dus ik dacht behulpzaam te zijn door de link naar mijn website te vermelden. Puur zodat men kunt zien hoe bepaalde zaken in de praktijk uitzien.

Indien mijn bericht met bedrijfsmatige activiteit geassocieerd wordt, mijn welgemeende excuses hiervoor.

Zal ik dan mezelf alsnog voorstellen?
Ik ben voor oorsprong een IT-er met een voorliefde voor auto's. Ik heb zelf een VW Golf 7 en ben in bezit van VCP. Sinds dat ik mijn auto en VCP heb, ben ik me in een rap tempo gaan verdiepen in de mogelijke aanpassingen. Ik vond het zo leuk dat ik een website heb opgezet, als IT-er kun je dat vrij rap opzetten.

Nogmaals het is niet mijn intentie geweest om direct reclame te maken.
 
Oké, voel je dan ook vrij om de verwijzing naar je site weg te halen in je bericht. Dat is gewoon reclame oftewel sluikreclame.
 
Bovenaan Onderaan