Handige linkjes

EdK

Forumguru
Wel denk eerder dat marco een opzet heeft gemaakt en dat wij met ons allen het blijven aanvullen.
En tsja jammere ervan is dat je als normaal lid je eigen geopende topic met in dit geval linkjes niet kunt blijven modden zodat de nieuwe links en niet meer werkende links kunt aanpassen in de eerste post.
 

Canon-Eye

Forumguru
Tenzij je zo'n lijst af en toe copy/paste in een nieuwe post en dáár aanpast (naar het voorbeeld van die "Hoogste km-stand" topics voor Octavia en Fabia).
Dit vereist dan wel de nodige discipline, geduld en inzet... :jaja:
 

hpolie

Senior Member
Tja de bezoekers kunnen natuurlijk ook hun interessante links hier plaatsen, en dan kan de bezoeker natuurlijk ook zelf alles copy/paste naar een gratis Personal Information Manager geen HTML editor nodig daar die dat zelf ziet.


Henk
 

hpolie

Senior Member
En weer een nieuwe lijst, met daarin de aanvullingen verwerkt. 30-01-2014



Voor alle duidelijkheid verwijs ik nog maar even naar de Bron: startpost
 

hpolie

Senior Member
Handige Škoda linkjes enz.
En weer een nieuwe lijst, met daarin de aanvullingen verwerkt. 16-03-2014



Voor alle duidelijkheid verwijs ik nog maar even naar de Bron: startpost
 
  • Leuk
Waarderingen: KJvO

Joske

Forumguru
Henk,

wordt het niet eens een keertje tijd de linkjes in categorieën op te delen? nu begint het allemaal wat onoverzichtelijk en veel te worden om zo maar even spontaan door de linkjes te gaan zoeken. Is maar een idee ;)
 

Joske

Forumguru
je kan je huidige lijst behouden, maar ze onderverdelen in stukken met telkens een kopje erboven. Voorbeeld: banden en velgen // navigatie // autonieuws // zelf berekenen van.. // enzoverder ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Grappig om nu een like te krijgen op een startpost van een dikke 7 jaar terug. ;)
wordt het niet eens een keertje tijd de linkjes in categorieën op te delen? nu begint het allemaal wat onoverzichtelijk en veel te worden om zo maar even spontaan door de linkjes te gaan zoeken. Is maar een idee ;)
Gezien hetgeen ik daar jaren geleden al over schreef, zeg ik: be my guest! ;)
Iedere keer nadat er weer een aantal aanvullingen zijn geweest, werk ik de lijst bij en zet die in de (op dat moment) meest recente post. Ik werk dus niet de startpost bij.
Dit topic is eigenlijk ook een soort noodoplossing wegens het ontbreken van een soort "favorieten-optie", zoalng die er niet is houdt ik dit topic bij. Als ik me echt een keer verveel, kan ik wel eens een verdeling maken. Maar da's een aardige klus, heb ik nu even geen tijd voor/ zin in.

Gelukkig kan iedereen doen wat ik tot nu toe telkens doe (de lijst up to date houden en bewerken), dus een ieder die zich geroepn voelt om verbeteringen aan te brengen: be my guest!
 
Bovenaan Onderaan