Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Onze Fabia Combi op 15 november besteld zou week 10 worden geleverd, dat is dus volgende week, dealer e.mail gestuurd bij deze het antwoord,

Alle levertijden van de combi zijn opgeschoven vanwege gigantische verkopen in Europa. Er is nog geen definitieve productiedatum bekend. Ik ga bellen naar de importeur en hou je op de hoogte.

Hoop niet dat het gaat zoals met onze greenline, begin maart 2010 besteld en op 23 september 2010 geleverd.
 

kiezel

Lid
Alle levertijden van de combi zijn opgeschoven vanwege gigantische verkopen in Europa. Er is nog geen definitieve productiedatum bekend. Ik ga bellen naar de importeur en hou je op de hoogte.

Hoop niet dat het gaat zoals met onze greenline, begin maart 2010 besteld en op 23 september 2010 geleverd.

Oh :( Hoop dat het niet te veel opschuift want mijn huidige wagen is echt op z'n levenseinde aan het geraken..
 

CDK

Forumguru
@Tipmast, mag ik dit als een smoesje van je dealer afdoen? Bij aanschaf kan je dealer een schatting maken, maar niet meer dan dat! Door regelmatig online de bestelling te checken kunnen ze een voorlopige en een definitieve productie planning zien en aan de hand van die definitieve planning kunnen ze pas zeggen wanneer ze verwachten te kunnen uitleveren ;)
 
@Tipmast, mag ik dit als een smoesje van je dealer afdoen? Bij aanschaf kan je dealer een schatting maken, maar niet meer dan dat! Door regelmatig online de bestelling te checken kunnen ze een voorlopige en een definitieve productie planning zien en aan de hand van die definitieve planning kunnen ze pas zeggen wanneer ze verwachten te kunnen uitleveren ;)
Stond in de planning voor week 10, zelf bij de dealer meegekeken in begin januari, dit zegt dan waarschijnlijk ook niet zo veel.
 

CDK

Forumguru
Dat zal de voorlopige planning geweest zijn, die kan nog fluctueren, na de voorlopige planning komt de definitieve planning :jaja:
 
Laatst bewerkt:
kreeg vanochtend de mail, uw auto zal in week 12 in productie genomen worden.
Week 13 leveren gaan we dan niet meer redden hé
 
Bovenaan Onderaan