10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheoStek

Forumguru
Op FB kwam ik het tegen van het 10 jarig bestaan, neem me niet kwalijk maar ik kijk altijd en het meeste van wat er nieuw is, met name het airco gebeuren.
Toch wil ik jullie allemaal van het skodaforum.nl en diens leden van harte feliciteren met het 10 jarig bestaan.

Tevens voor iedereen, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
 
ik lees net over 10 jarig bestaan.
GEFELICITAART allemaal in ieder geval.

zelf ben ik net lid maar wil graag bij verschillende activiteiten bij zijn. ( mis ik van het landrover rijden )
ik probeer er zeker bij te zijn bij het feestje als in breda door gaat.

groet wouter
 

lugolux78

Forumguru
Zo daar is die dan de grote UPDATE!

Nieuwste versie te vinden via DEZE LINK (versie 4)

Dan mijn verzoek aan een ieder die dit leest en mee wil doen aan de 10e verjaardag:

Vul de enquête aub in zodat ik meer zicht op jullie aanwezigheid, hulp en wensen krijg.

http://www.godfroid.nl/Skoda/index.php/158285/lang-nl

@Exciter
@Hetzer
@Pasqual
@Tallguy

Kan een van jullie de link ergens prominent aanwezig maken
(wel zo dat ie alleen zichtbaar is voor geregistreerde leden?)


Zoals altijd Feedback is welkom maar dan het liefst nu via de survey en niet meer hier (is overzichtelijk en er is genoeg ruimte)
Ik zal actief feedback geven over het aantal deelnemers en tussentijdse wensen.

Gr. Luc
 

Badnews

Senior Member
Wow.. weer meer nieuws ;)

Ik stel me nog steeds beschikbaar met mijn playseat racestoel en playstation, en mocht het passen in mijn O3, een TV.
Zal binnenkort dan eens een leuke racetrack opzoeken zodat we tijden kunnen registreren en de forumleden kunnen laten zien wat ze in een handgeschakelde 6bak racestoel kunnen. Details kunnen dan later worden ingevuld, maar ik ben zeker aanwezig, en vrijwilliger indien ik mijn playseat setje mag meenemen.
 

lugolux78

Forumguru
Wow.. weer meer nieuws ;)

Ik stel me nog steeds beschikbaar met mijn playseat racestoel en playstation, en mocht het passen in mijn O3, een TV.
Zal binnenkort dan eens een leuke racetrack opzoeken zodat we tijden kunnen registreren en de forumleden kunnen laten zien wat ze in een handgeschakelde 6bak racestoel kunnen. Details kunnen dan later worden ingevuld, maar ik ben zeker aanwezig, en vrijwilliger indien ik mijn playseat setje mag meenemen.


Daarom staat het er ook bij :)
Dus ja graag!
Maar ik zie dat je nog twijfelt....
Dus laat maar weten of het haalbaar is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan