Yes! Octavia 3 gekocht! :-)

Maarten

Forumguru
Na een paar jaar met veel plezier gereden te hebben in onze huidige O2, hebben we vandaag een demomonstratieauto gekocht bij Skodadealer de Waal in Tiel. We waren al een weekje bezig om tot een deal te komen en uiteindelijk is het vandaag gelukt. Erg tevreden over de manier waarop we te woord zijn gestaan. Ook de onderhandeling verliep goed.

Wat hebben we gekocht?

Skoda Octavia HB 1.2 TSI DSG-7 Greentech Elegance Business line
april-2014
20.250 km
Trekhaak

Nu wachten tot het donderdag is...dan kunnen we hem ophalen! Helemaal in onze nopjes. Wat een heerlijke en complete auto!

skoda-oiii-greentech-ebl-1_2tsi-dgs7_5f0d.jpg Schermafbeelding 2015-01-29 om 15.35.55.png 0249208440017.jpg 0249208440011.jpg 0249208440003.jpg
 
Laatst bewerkt:

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Nu @Pasqual nog overtuigen van een Skoda! :D

Dit zou wel hèt moment zijn ja.....
Tijdens mijn laatste vakantie in Tsjechie is namelijk halverwege de heenreis mijn motor in de soep gelopen. Reparatie zou te duur worden, dus ik heb het gelaten voor wat het is en er afscheid van genomen.

Nu is het dus tijd voor een vervanger en een Skoda behoort zeker tot de mogelijkheden!
(sponsors mogen zich melden :D)

PS. Van harte Maarten. Een mooie kar!!!
 
Laatst bewerkt:

Altos

Banned
Mooie auto Maarten! Wij hebben zelf ook onze o3 bij De Waal in Tiel gekocht. Tot nu toe zeer positief, veel plezier bij de aflevering.
 

Maarten

Forumguru
Wachten duurt zo lang...

Donderdag naar Tiel. Ben erg benieuwd hoe de auto gaat bevallen.
Hoor in ieder geval goede berichten van de O3.

Ook de dealer bevalt tot nog toe prima!
 
Bovenaan Onderaan