Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Bakkertje

Forumguru
Zojuist nog een afbeelding gevonden van het achterlicht:
Skoda_Superb_2015_svetlomety_unik_02_800_600.jpg


gevonden op: http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-superb-finalni-podoba-svetel-odhalena-unikem
 
Op de site van het Britse AutoExpress en een Tsjechisch forum deze afbeeldingen aangetroffen. Ik gok dat deze heel dicht in de buurt zitten van hoe die er echt gaat zien.
skoda_superb_silver_v_update_0.jpg skoda_superb_silver_h_update_0.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: KJvO

Wally

Nieuw lid
Zojuist op Autoweek. Jikes!
jlyynx1bhyjs_600.jpg

Ik mis de kenmerkende vouw achter zoals die in de nieuwe Octavia, Rapid en nieuwe Fabia zit.

Deze auto is mogelijk de coupe variant die Skoda later nog wil introduceren. Grappig genoeg heeft de huidige Passat een zelfde vrouwelijk aan de achterzijde...
 

andrehj

Forumguru
Er zijn weer een paar leuke photoshops opgedoken.
Hier een leuke van de S3, inclusief verlagingsset en grote wielen:
Skoda-Superb-III-render-658x439.jpg


En iemand is al zo handig geweest om de bron van deze shop te vinden:
2015-Passat-Front-and-Side-View.jpg


Zoek de verschillen!
:)
 

plaza

Forumguru
Zo ziet het er niet echt mooi uit......in het filmpje....ben heel erg benieuwd of de sedan dit keer gaat zorgen voor een gelijkwaardig aantal verkopen in vergelijking met de combi .
 

Pendragon

Forumguru
Zo ziet het er niet echt mooi uit......in het filmpje....ben heel erg benieuwd of de sedan dit keer gaat zorgen voor een gelijkwaardig aantal verkopen in vergelijking met de combi .

Combi's komen veel door leasebakken, dus ik denk niet dat dit anders gaat worden. Ik persoonlijk vind de hatchback mooier, maar dat is smaak. Ik krijg ook altijd complimenten dat ik zo'n opvallende auto heb, niet 1 uit duizenden. Dat vind ik dus gaaf. Mijn vrouw zegt altijd: de Superb is een sjieke auto, die moet niet in combi ;)
 

Bakkertje

Forumguru
Skoda.nl heeft een site gelanceerd speciaal over de nieuwe Superb:
http://www.skoda.nl/modellen/nieuwe-superb

Daar kunnen we het laatste (officiële) nieuwe nieuws volgen.


Het aftellen is begonnen: de nieuwe ŠKODA Superb...
De nieuwe Superb wordt meer dan ooit het absolute topmodel van het ŠKODA modellengamma. Met zijn nieuwe designtaal, nieuwe verhoudingen, ruimte, innovatieve technologie, rijdynamiek en bouwkwaliteit, schuift de auto op naar het bovenste spectrum van de middenklasse.



De nieuwe ŠKODA Superb beleeft 17 februari 2015 zijn wereldpremière in Praag. Kort daarna volgt de presentatie op de Geneva Motor Show, op 3 maart. De marktintroductie staat gepland voor medio 2015.
 

VWim

Forumguru
Of een 1.6tdi met dsg...

Die 2.0 passat heeft trouwens wel een bizar trekgewicht! 2.000kg
 

Bakkertje

Forumguru
De motoren van de passat komen ook in de superb dus ga er inderdaad maar vanuit dat de 1.6, 1.6 met dsg en de 2.0 allemaal in de 20% categorie gaan vallen. De 1.4 tsi met act ook trouwens
 
Bovenaan Onderaan