Most Beautiful Car Ever

SHEDAI

Lid
mercedes-maybach-sport_2.jpg

Dit is mijn favoriet :D
 

MarcoO2

Forumguru
Wat een geweldige auto's komen hier voorbij. Hier kan ik gerust een avond mee vullen, gewoon heerlijk ouwehoeren over al het moois dat er (gelukkig nog) op deze aarde rondrijdt. Of in musea staat :D

@MarcoO2 : Mooie Spider in een mooie kleur! Gelukkig de goede coda tronca. Heb nog warme herinneringen aan een Duetto en een Guilia, die de buurman van mijn ouders destijds reed.
Dank! De kleur British Racing Green is vrij zeldzaam voor Italiaanse auto's, dat maakt 'm voor mij extra leuk. Iedere keer dat ik instap krijg ik een grijns op m'n gezicht die niet onderdoet voor de grijns die ik gehad zou hebben als ik in één van de hier genoemde supercars zou rijden.
 

kansberg

Forumguru
En mooi bezongen door Roger Waters :jaja: "Is that your new Ferrari car? Nice but I'll think I'll wait for the F50''
 
Laatst bewerkt:

CDO

Forumguru
Bekijk bijlage 33404

Maar dit blijft toch wel samen met de Countach 1 van de mooiste!


eens!

LP400 is de bom alhoewel een LP5000QV ooit mijn eerste supercar driveby ervaring was in de 80'er jaren.

Heeft ergens eind jaren 80 in Zwitserland vol gas accelererend nabij Sion zo'n indruk gemaakt dat ben ik nooit vergeten. Duits kenteken, zilver grijs zonder die rare grote spoiler en nog zonder de lelijke spatbodverbreders.
Even later stond ie bij een garage langs de weg Sion - Martigny waar nog meer lekker stond (Ferrari's - Tomasso Pantera etc). Zat daarna als klein jochie elke keer met de neus tegen het raam gedrukt als we er weer langs kwamen in die vakantie.


Deze lijkt er op maar dan zonder de plastic versiering...

lamborghini_countach_lp5000_s_6.jpg
 

CDO

Forumguru
Een poosje geleden nog een keertje mogen rijden in een soortgelijke Merak SS

1974_Maserati_Merak_SS_001_9916.jpg


Ook een prachtige auto maar je moet er niet teveel van verwachten qua prestaties.
Prachtige lijn en auto, zeker met de Europese bumper set maar wel echt jaren kruik Italiaans.

Met een moderne 1.8 tsi rijd je er rondjes om heen.
 
Bovenaan Onderaan