Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

ddejonge

Actief lid
Vanmiddag bericht van de dealer, mijn auto is gistermiddag afgeleverd!
Toevallig reed mijn vader vandaag langs de dealer en die had dus de primeur en heeft gelijk ff een foto gestuurd.

Zaterdag 03-01-2015 staat inmiddels met blokletters in de agenda geblokkeerd!!
 

Bijlagen

  • Afgeleverd_OIII.jpg
    Afgeleverd_OIII.jpg
    69,1 KB · Weergaven: 94
Hoi,

Ook mijn (lease)auto wordt verwacht, hij is onderweg naar NL. Wat kan wachten lang duren.

Besteld in week 40, verwachte productie was in week 48, maar is opgeschoven naar week 50. Dat is vorige week geweest en inderdaad is de auto toen gebouwd.

Het is een raceblue-e combi GL BL met 18" Turini (zwart), Functie pakket - Licht pakket - Kessy - Navigatie Columbus - Chromen raamomlijsting - Dakrailing zilverkleurig - Trekhaak (afneembaar) - Sunset - Verwarmbare voorstoelen - Black pakket - Safety pakket - DAB - half leder - Travel pakket
 
Woohoo, net gebeld door de dealer, mijn auto is bij hen aangekomen en wordt volgende week klaargemaakt voor aflevering. Helaas door kerst nog een paar nachtjes extra slapen, ik mag 'm op 29-12 komen halen.
 

Xavier

Actief lid
Auto vanmorgen opgehaald en qua looks gelijk aan de Toyota: alles zwart :yeehaa:
Even wennen aan zelf schakelen en het knorretje van de diesel, maar op het eerste gevoel ga ik er wel vriendjes mee worden. Alleen het gemis van de achteruitrijcamera is er wel! Zal binnenkort wat foto's plaatsen, want de combi zwart en xenon is wel gaaf.
 

heusinkveldb

Forumguru
Auto vanmorgen opgehaald en qua looks gelijk aan de Toyota: alles zwart :yeehaa:
Even wennen aan zelf schakelen en het knorretje van de diesel, maar op het eerste gevoel ga ik er wel vriendjes mee worden. Alleen het gemis van de achteruitrijcamera is er wel! Zal binnenkort wat foto's plaatsen, want de combi zwart en xenon is wel gaaf.

@Xavier gefeliciteerd met je mooie bak. Ben benieuwd naar de foto's.
Wel even je handtekening aanpassen hé of krijg je er nog een? :maakmegek:
 

tpors

Lid
Geduld wordt nog wat langer op de proef gesteld: auto gaat morgen op transport naar NL, aflevering vermoedelijk in week 2-2015.
 
Zojuist mijn wagen kunnen ophalen :tegek:, goed geholpen bij Skoda point in Amsterdam. Kreeg ook een lekkere wijntje mee.
Had al een 32GB SD kaart gevuld met muziek, een CD-rom met mijn favorieten.
2 brodithouders ingebouw en achterbak lichten vervangen voor LED van Superskoda.
Natuurlijk alle instellingen doorgelopen en aangepast aan mijn wensen.
Had al een ronde zwarte stickertje voorbereid, die is geplakt op de aan uit knop van de Amudsen :tongue:, ik stoor mij namelijk aan dat die stand-by logo meedraait. :sterretjes:

Heb er nu 70km op zitten, heen en weer gereden, broertje opgehaald, want die moest de auto weer ophalen die ik daar had achtergelaten blah blah.
Ik ben gewoon superblij, haha!! :deuk:
 

rvanh

Lid
Afgelopen woensdag ook trotse bezitter geworden van een O3. Er al ruim 900 km opzitten. Wat een fijne wagen zeg en wat een power. Kan iemand me omhoog plaatsen in het lijstje
 
Bovenaan Onderaan