Schipperssss Passat cc 1.8tsi

Schippersss

Forumguru
Net nog even foto getrokken met licht.



Heb net ook nog een set golf R20 staafbobines gekocht. Deze zijn het zelfde als van een Audi R8 alleen zwart. Deze geven en sterke vonk en minder misfire.

2520217387.jpg
 

ertromp

Forumguru
Ziet er zeker geslaagd uit :thumbsup: Hopelijk ondersteunt je stuurwiel module het stuur c.q. de verlichting hierop. Ik ben benieuwd
 

CDK

Forumguru
Dat staat superdik! Ligt ook vast erg lekker in de hand! Laat maar weten hoe die bobines je gaan bevallen, daar ben ik wel benieuwd naar of je enig verschil gaat merken.
 

Schippersss

Forumguru
Bedankt alle. Past idd goed bij het overige interieur. hoop wel de knoppenverlichting werkend te krijgen, zou het wel afmaken. Even paar bekende knappen koppen contacten.
 

Octavia32

Forumguru
Ik zat door je foto's te kijken maar heb je ook een APR intercooler in laten bouwen?. En om op je intake setje terug te komen waarom verkoop je het en wat is de prestatie winst van zo'n carbonio set.
 

Schippersss

Forumguru
Heb een Audi S3 intercooler gemonteerd.

Carbon set wordt verkocht omdat ik een cts turbo intake set kan kopen. Deze set is meer open, dus meer geluid. Deze is ook gelijk goed voor de toekomst, k04 turbo als dat er nog van gaat komen.

Vandaag ook de Audi R8 bobines gemonteerd. Motor lijkt iets feller te klinken, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze bobines meer vonk geeft.
 

Schippersss

Forumguru
Geen idee, verwacht natuurlijk geen wereld van verschil. Maar ik kon deze kopen voor een leuk bedrag, altijd doen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Schippersss

Forumguru
Ja klopt Maurice :mrgreen:

Aangezien ik mijn Carbonio intake verkocht had, heb ik een cts turbo intake gekocht. Wilde al iets meer geluid. Nu was ik via gti forum bij dvx performance gekomen en die hadden en test gedaan. Nu schijnt die cts turbo nog beter te zijn dan zo Carbonio. Dus weer via gti forum iemand gesproken die zo een had besteld direct uit USA en scheelde aanzienlijk in de koste. Dus dat heb ik ook maar gedaan, en na dikke week het pakket en kleine bijdrage aan de Nederlandse staat, het spul ontvangen. Ziet er allemaal degelijk uit. Is aluminium en dan zwart gecoat. Aankomende week even het spul inbouwen.

cts_turbo_mk56_revised_cai.png


LTsfLwq.png
 
Bovenaan Onderaan