Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

bobbl

Forumguru
@bobbl, op spritmonitor.de kan je een account aanmaken en in de app stores van de diverse telefoon producenten is een spritmonitor app te downloaden waarin je je verbruik bij kan houden. Op de website staat vermeld hoe je de code kan invoegen op fora.[/QUOTE]

Thanx @Corné de Kluijver , gelukt!
 

Joske

Forumguru
@bobbl


jij tankt wel goedkoop é zeg!

0,078 euro per liter!

:maakmegek:


denk dat je een paar dingen door mekaar geslagen hebt op je Spritmonitor! ;)
 

bobbl

Forumguru
@bobbl


jij tankt wel goedkoop é zeg!

0,078 euro per liter!

:maakmegek:


denk dat je een paar dingen door mekaar geslagen hebt op je Spritmonitor! ;)


Haha klopt Joske, was me nog niet opgevallen, maar ipv literprijs, totaalprijs aangevinkt!!:D
Maar aangepast:thumbsup:
Dat krijg je ervan: snelsnel ff alle tankbeurten invoeren............
 
Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Dakkoffer (ja ook met een SuperB!) was nog Volvo zwart, dus deze maar eens geschuurd en in de SuperB kleur gezet.
 

bobbl

Forumguru
Nu wil ik alleen de dakantenne nog in kleur hebben, waarom is die bij de SuperB zwart en niet in kleur van de auto?
 

CDK

Forumguru
ja die antenne is hoogglans zwart, persoonlijk vind ik het niet storend, maar de premium merken spuiten dit inderdaad wel altijd mee in kleur :jaja:
 

bobbl

Forumguru
Vanmorgen zou de auto worden uitgelijnd, maar daar bleek dat de draagarmrubbers voor versleten zijn, dus die moeten eerst vervangen worden, en daarna uitlijnen.
zit behoorlijke speling op, volgende week wordt de boel vervangen.......
 

bobbl

Forumguru
Ik vondt hem al goed sturen, maar lijkt nu nog scherper te sturen, maar goed ben alleen nog maar van de garage naar huis gereden.
En bij het achteruitrijden is een klonk geluidje weg, dat kwam dus door de speling op de rubbers!
Het geheel voelt wel beter nu, en vooral stiller.
Dus eerste indruk is goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Vraagje trouwens nog: toen de uitlijnmeneer alle gegevens uit het serviceboekje ingevoerd had in de computer, gaf deze aan dat het om een Skoda Superb 3.6FSI sportline ging.
Waar staat sportline voor? kom ik verder nergens tegen............
 

s-line

Forumguru
Waarschijnlijk een "iets" lager onderstel. Dat vragen de meeste uitlijnbanken ivm de afstelling. Eigenlijk meer van VW, de term sportline.
 

bobbl

Forumguru
Waarschijnlijk een "iets" lager onderstel. Dat vragen de meeste uitlijnbanken ivm de afstelling. Eigenlijk meer van VW, de term sportline.

weet iemand wat de maat van de wielas naar spatbordrand voor en achter is bij een normaal onderstel?
lijkt mij dat ik een normaal onderstel heb.
 
Bovenaan Onderaan