Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

andrehj

Forumguru
Nieuwe foto's, waarbij de eigenlijke lijn van de auto zwaar met plakband is gecamoufleerd: (opklikken voor groot)
14802332821536031880.jpg

16087973972063085371.jpg

284002690989950308.jpg
 

CDO

Forumguru
Op de foto van de lichtblauwe van 3 kwart van achteren is het eerste wat in me opkomt...... Mondeo.

Das dan weer niet zo goed.
 

CDK

Forumguru
Ik heb de plaatjes ook voorbij zien komen inderdaad, of er een RS komt valt nog te bezien, interessant is het zeker! Een 6 cilinder komt er niet meer in, maar een 2.0 biturbo zou ook niet verkeerd zijn, er komt als het goed is ook een diesel met dubbele turbo tenslotte ;)
 

micky

Forumguru
Als je privé rijdt, wordt je bedrijfswinst weer hoger en da's ook belast. Goed rekenen dus...

Klopt, maar je kunt je salaris ook aanpassen om de aanschaf van de auto (deels) te compenseren mijn vader heeft het jaren lang gedaan, maar niet altijd, afhankelijk van de situatie, gewoon met enige regelmaat opnieuw door (laten) rekenen.
 

andrehj

Forumguru
er komt als het goed is ook een diesel met dubbele turbo tenslotte ;)
Daar zou ik niet te hard op rekenen. Uit alle filmpjes en info die ik ondertussen gezien heb, is de topdiesel de bekende 180 pk variant die nu ook in de Passat leverbaar is. Of dat altijd zo blijft weet je natuurlijk nooit, maar voorlopig komt er niets sterkers.
 

CharlesTucker

Forumguru
Op de foto van de lichtblauwe van 3 kwart van achteren is het eerste wat in me opkomt...... Mondeo.
He, interessant, dat was bij de recente plaatjes waar de achterkant zichtbaar is (zowel de rode als die blauwe) nou ook het eerste idee wat er bij mij kwam opborrelen. En da's inderdaad niet goed, bij Ford wordt ik weliswaar altijd erg enthousiast als ze met iets nieuws komen, maar het veroudert altijd wel heel erg snel. Dit in tegenstelling tot alle VAG auto's. En als ik een nieuwe auto ga kopen, moet ie toch wel minstens 6 jaar meegaan, zo niet langer.
 
Bovenaan Onderaan