Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

lugolux78

Forumguru
Ok. Dacht deel het ff.
Heb destijds Tuning van 120 pk naar 170 pk op mijn A4 via ABT motormanagement gedaan. Was 1400 EUR maar zou ik diezelfde auto standaard met 170pk kopen wat verschil iets van 4500... Dus...
 

Noord26

Forumguru
Maar de huidige motoren zijn identiek op de software na, wat je ook terug ziet in de grafieken bij de tuners. Het maakt niet uit of je de 85 of 105 pk hebt. Na tuning presteren ze hetzelfde. Dat is niet het geval bij de nieuwe 90 en 110pk. Daar blijft verschil tussen zitten na tuning.

Ik vind deze combinatie erg lekker staan qua kleurstelling en velgen. Dus het Race Blue met de Clubber velgen. Moet alleen wel een Combi uitvoering zijn en dan het interieur in de kleur jeans met witte accenten.

skoda_fabia_header_1.jpg
 
Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
Hoe verklaar je dan het afwijkende leeggewicht van die auto's? Dat is namelijk 20 kg. Is die 6-bak echt zoveel zwaarder dan de 5-bak?
 

Ridley

Forumguru
6bak heeft ook schijfremmen achter en zo zullen er nog wel enkele kleine zaken anders zijn wat het gewicht verklaard
 

CDK

Forumguru
We gaan het wel meemaken hoeveel vermogen haalbaar is, alles boven de 120pk is lekker voor zo'n karretje, veel verschil zal er niet inzitten vermoed ik, maar daar zijn geleerden voor om dat uit te vogelen ;)
 

EdK

Forumguru
Ach je moet maar zo denken dat jij nu ff staat te wachten op een Fab3
Er zijn velen die nu nog op de trein staan te wachten ......dag in dag uit , week in week uit , maand in maand uit en dan maar niet te spreken op de jaren.....
En voor je het weet staat hij glimmend voor de deur en efkes later mot ie al voor zijn eerste APK....
 

CDK

Forumguru
@AvB alvast gefeliciteerd!
grof gezegd zo'n 3 maanden levertijd vanaf besteldatum,
dat zou voor onze Faab dus 19 februari zijn :jaja:
 
Hallo allemaal,
ook ik heb mijn greenline combi van 2010 ingeruild en begin december een fabia III hatchback 1.0 75 pk besteld in de kleur laser white met techpakket
de greenline combi was onze 'hoofdauto' en deze fabia wordt onze 'bij auto'.
al met al een keurige tweede auto lijkt mij.
 
Bovenaan Onderaan