Rijnwoud

CDK

Forumguru
Niks mis mee - zolang het maar niet zo'n dure afgedwongen supertoestand wordt die andere bedrijven al de kop schijnt te hebben gekost...
Nee het wordt geen glazen paleis hoor, maar de showroom was wel sterk verouderd imho dus het werd wel tijd dat er iets ging gebeuren ;)
 

MaRco2

Forumguru
Zijn in verbouwing, alles loopt gewoon door.

Volgende week dinsdagmorgen ben ik er voor de 60.000 km beurt.
 

Vanenkelen

Forumguru
Haha, hoe kom je aan die foto's Corné? Je dacht, laat ik even een reportage maken van mijn favoriete dealer in verbouwing :-)? Of hebben ze een Facebook pagina ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Hetzer

Forumguru
ik weet dat Rijnwoud, onder een aantal hier op het forum, geliefd zijn, maar ik wil toch even , mijn laatste ervaring met hun kwijt.

Heb een dik jaar geleden een beetje een rot ervaring gehad met 1 van de verkopers (niet nader te noemen ), naar aanleiding voor een vrijblijvende offerte voor een F3, ging hij een beetje buiten zijn boekje over de telefoon, ben zelf rustig gebleven maar het is mij altijd bij gebleven, zo erg dat ik er geen zaken meer wil mee doe.

De verkoper viel over het feit dat je als kopende partij, meerdere offertes aanvraag bij verschillende dealers, en uiteindelijk toch voor een andere dealer kies, in mijn Hoogenboom, omdat zij een betere aanbieding maakten, dit betrof de huidige Fabia MC

Beroepshalve ben ik inkoper, en vraag daarom altijd 2x offertes aan, heb uiteindelijk hierdoor de meeste Skoda''s bij Vepreda/Hoogenboom gekocht, 1x bij Ab Mulder, 1x Rijnwoud.
Vepreda/ Hoogenboom heeft ondanks dat ik daar "vaste" klant ben, nooit moelijk gedaan, over het feit dat ik 2x ergens anders een auto heb aangeschaft, welke wel bij hun in het onderhoud is gegaan.

Heb bij de levering van 2x lease Octavia Combi voor ons op de zaak, en ook de huidige privé bestelling van de F-3 MC, Rijnwoud dan ook niet benaderd voor een offerte / levering.
 
Bovenaan Onderaan