Nepleder

micky

Forumguru
@Frank als meerprijs op mijn Leder/alcantara was volleer ook maar zo'n 700 euro, de leder alcantara was iets van 1100 en volleer iets van 1800..
 

Yargo

Actief lid
Heb ook wel eens gehoord dat het 'leder' van een Skoda een stuk minderwaardig is aan bijvoorbeeld dat van bmw etc. Ik kan dat wel goed geloven want de zijwang van mijn bestuurderszetel aan de kant waar ik instap is al volledig afgesleten en zit door het beige. Dit na 55.000km is eigenlijk wel erg snel vind ik persoonlijk. Maarja... :-). Je kunt natuurlijk niet en goedkoper en het beste willen zeker :-)
 

DimiTator

Actief lid
.....want de zijwang van mijn bestuurderszetel aan de kant waar ik instap is al volledig afgesleten en zit door het beige. Dit na 55.000km is eigenlijk wel erg snel ....
Als ik het goed begrepen heb uit de voorgaande berichten is juist die zijwang van skai gemaakt. Oerdom van de fabrikant want dat is juist het deel dat het meeste afziet.
 

SuperBeeb

Forumguru
Tsja, ik twijfelde een half jaar geleden tussen een 5-serie of de Superb, beide occasions van 3 jaar oud met rond 80k op de teller. Interieur kwaliteit van de 5 is wel een paar klassen beter, maar om alleen daarvoor dan 20 mille meer te betalen...en nu iig veel meer ruimte !
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan