Nieuwe logo's

EHGV

Lid
De logo's van mijn Skoda Fabia Comfort (2000) zijn een keer door de jeugd vernield. Er zitten nu twee zwarte schijfjes als logo op mijn auto. Volgens mij kan je via Ebay stickers kopen om er op te plakken? Heeft iemand daar ervaring mee? En weet iemand ook welke maat ik dan moet hebben?
 

Octavia32

Forumguru
Ik krijg binnenkort twee setjes binnen, ik heb ze ongeveer twee weken geleden besteld
http://www.aliexpress.com/snapshot/6235470650.html.
Een setje houd ik zelf een ander setje gaat in de verkoop van het eerste setje heb ik alleen de naafstickers nodig en de sticker voor het stuurwiel.
Dus de 2 grote stickers mag je hebben voor €5...Stuur anders even een PM dan kunnen we even verder praten.
 

EHGV

Lid
Bedankt voor jullie reacties! Is elke Skoda embleem even groot? Dus op de Superb even groot als de Fabia? Want ik moet natuurlijk wel weten of het past. Het gaat dus over de grote stickers?

Misschien dat ik ze zelf bestel (een voorraadje altijd handig :) ), zal even over nadenken.

Zie trouwens alleen het nieuwe logo. Oude nergens te vinden? Want met nieuwe emblemen moeten natuurlijk ook de wielen nieuwe logo's krijgen.


Heb het goed bekeken en ga het nu ook zelf bestellen. Jammer dat Aliexpress niet met paypal werkt.
 
Laatst bewerkt:

EHGV

Lid
Even een update:

Heb de stickers besteld. Werkt prima! Ze hebben de eerste regenbuien overleefd. Alleen de sticker voor het logo op het stuur past niet (is te klein).




15628819821_73a67345fa_m.jpg

15632332122_42a9eb821e_m.jpg

15444843019_bcda9478d5_m.jpg
 

EHGV

Lid
15609510996_89ca93703c.jpg


Dit heb ik dus. Alle andere stickers passen wel keurig. Het is een Skoda Fabia uit 2000.
 

Octavia32

Forumguru
Das zeker duidelijk niet de goede maat. Dit zal dus wel komen vanwege het bouwjaar toen waren er blijkbaar nog grotere logo's op het stuur.
 

machlo

Forumguru
Ik heb 1 van de naafstikkers gebruikt voor op het stuur.......geloof 55mm. Die past perfect!
 
Zijn die stickers gewoon op het oude logo gekleeft? Of het logo eerst verwijderd en erna de stickers kleven?
 

machlo

Forumguru
Die zou ik moeten opzoeken maar dat zijn geen stikkers. Dat zijn logo's van de dealer, die zitten nergens overheen geplakt.
 
Dat zijn dan ook de nieuwere logo's? Had dit gevraagd bij m'n dealer en die zei dat de nieuwe logo's niet passen ter vervanging van de oude logo's. :arghh:
 

machlo

Forumguru
Er loopt ergens een draadje waar de artikelnummers bij staan. Geloof dat Joske die toen had opgezocht. Een van de logo's is van de Citigo geloof ik, de ander weet ik ff niet meer uit mijn hoofd. De achterkant past perfect, de voorkant voor 99% perfect, heeeeele kleine opening aan de bovenkant maar dan ook echt minimaal. Ze zitten bij mij gewoon goed vast.
zijn idd nieuwe logo's. ..
 
Bovenaan Onderaan