Spiegels + Rolgordijn panoramisch dak

Canon-Eye

Forumguru
...ook niet bij langzamer dan 140 km/h trouwens - ik deed nooit anders vanaf ca. 1967 tot medio 2011, toen de GL met DRL in mijn leven kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
@Corné de Kluijver, had ik ook wel gewild, maar bij de Fabia krijg je dan onvermijdelijk ook de stadslichten vóór mee. Bij aflevering toch maar laten doen door de dealer.
Ik ga echt niet zonder brandende achterlichten over straat... :nono:
 

EdK

Forumguru
tsja als je aan het eind van nederland woont is het geen overbodig iets, maar ja in het westen...........
Voor ons is een kogelvrij vest een veiliger iets hoor !!
 

Canon-Eye

Forumguru
als je aan het eind van nederland woont
't Is maar hoe je "eind van Nederland" definieert natuurlijk.
Ik kan vanaf het erf nog zo'n 50 km in rechte lijn naar het noorden en dan sta ik nog steeds niet in de Waddenzee; in oostelijke richting zit ik nog iets verder van de grens af.

Maar ja, voor menigeen is alles buiten de Randstad al zo'n beetje buitenland.
Hou dat maar zo, zou ik zeggen, blijft het hier tenminste rustig... :jaja:
 

Antera

Donateur
Als je wat harder rijd is de zichtbaarheid echt wel belangrijk maar goed iedereen zijn ding. Daarnaast achterlichten worden vanaf volgend jaar standaard ook gedragen als DRl. Ik en @ertromp programmeren ook op de oudere modellen de dagrijverlichting zoals jij dat wenst
 

EdK

Forumguru
word hier op straat zo verlicht dat ik de lampen in huis kan uitlaten dus waarom zou ik met zo'n lamp op me rug gaan lopen..........
 

octaafje IV

Actief lid
Ben zo blij dat het niet meer op de O3 zit, in de O2 reed ik zowat altijd met het licht aan omdat het aanging boven de 140, vreselijk irritant (ben er toen eens mee langs @nomad gereden maar hij vond het toen niet)

En ging het, eenmaal onder de 140 gezakt, dan niet meer uit? En een @TL moet toch eigenlijk altijd branden?
 

TL@

Forumguru
Het ging pas terug uit in de file (trager dan 50km/u dacht ik).

Nu DRL (binnenkort ook achteraan, moet nog eens een afspraak maken bij @Antera ) veel beter.
 
Bovenaan Onderaan