Wie heeft er ook een Kenwood DNX7250DAB?

Bakkertje

Forumguru
Op zich goed denk ik om een after market topic te hebben, maar om het nu voor 1 specifiek toestel te doen lijkt me minder handig. Kenwood alleen heeft al 7 navigatiemodellen, die jaarlijks zo'n beetje vernieuwd worden.

Even voor mijn nieuwsgierigheid, welke functies werken er allemaal wel en niet icm je O2? (bijv. maxidot, pdc weergave, stuurwielbediening, etc)
 

De Stip

Forumguru
Bakkertje, dat mag jij vinden uiteraard. Maar ik vraag specifiek om dit model en ingewijden weten dat er veel overeenkomsten (kunnen) zijn met andere, vergelijkbare Kenwood modellen. Daarom vind ik het leuk om iemand te vinden die over hetzelfde toestel beschikt.

Even om jouw nieuwsgierigheid te voeden: alleen stuurwielbediening werkt, de rest (helaas) niet.
 

Bakkertje

Forumguru
Wat ik vind breng ik wel naar de politie :D (correctie, de gemeente tegenwoordig..)
Zonder gekheid, het maakt mij uiteraard niet zo gek veel uit, ik kan me voorstellen dat de mods liever een verzameltopic zien.
Vind het overigens wel interessante materie dus ga het zeker volgen ;)
Maar wat nou als je de enige bent met een Kenwood DNX7250DAB? :pieker:
 

De Stip

Forumguru
Dan blijft het angstvallig stil aan de kant van het forum.... Hihi, nou dat hoop en verwacht ik niet hoor Bakkertje.
 

Jewepe

Forumguru
@supersjors
Ik snap je behoefte aan het delen van ervaring met het apparaat, maar wat mij betreft is het Kenwood-forum (bestaat dat?) of het navigatie-forum (http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/index.php) dan een beter platform om informatie uit te wisselen. Het gaat jou kennelijk primair om het (gebruik van) het apparaat en die informatie vind je het makkelijkst op die sites.
 
Bovenaan Onderaan