Golf VII R Variant in december op de Motorshow Essen

maartenrits

Actief lid
persoonlijk vind ik deze mooier dan de gewone. Bij allemaal trouwend vanaf golf 4. Voor mij is er daarna iets fout gegaan in de ontwerpen.
Maar das uiteraard persoonlijk.

Maar goed, echt top eigenlijk deze. Over heel de lijn lijkt alles goed te zitten.
 

s-line

Forumguru
Zet maar voor de deur graag en de sleutels door de brievenbus!;)
Ziet er toch allemaal net even beter uit als een RS.
Alles klopt zelfs de kleur.
 

lugolux78

Forumguru
Leuke karretje.
Wanneer is de show in Essen. Tis maar 50 minuten rijden vanuit waar ik woon. Wellicht met groepje daar naar toe?
 

peterrapid

Forumguru
Ja wil ik ook wel in mijn garage staan hebben maar tot dat ik tot de selecte club van Euromillionaires behoor toch eventjes niet.
 

ertromp

Forumguru
Zet maar voor de deur graag en de sleutels door de brievenbus!;)
Ziet er toch allemaal net even beter uit als een RS.
Alles klopt zelfs de kleur.
Nadeel is dat je blijkbaar verplicht bent een helm te dragen :D En die past denk ik niet door je brievenbus :deuk:

1248160281245688652.jpg
 

s-line

Forumguru
Maar die kunnen toch gewoon in de auto blijven liggen? En dan alleen de sleutels door de deur gooien a.u.b!:D;)
 

s-line

Forumguru
Dat zal wel meevallen hoor, de rs is namelijk ook niet echt "goedkoop" meer.
En ja hij zal heus wat duurder zijn maar dat vind je overal terug kwa afwerking etc.
 

kansberg

Forumguru
Zoals Desperdo ook al aangeeft: Het blijft een Golf.

Ik zie mijzelf er nog niet in rijden, vind 'm op de één of andere manier niet spannend genoeg, een rokje wat net te lang is om het zo uit te drukken, netjes en de lading dekkende, maar op een zeker moment aandacht verslappend :bloos:.
 
Bovenaan Onderaan