Dakdragers Superb SEDAN

Octavia32

Forumguru
Ik weet dat ik dit eigenlijk niet hier moet posten maar ergens anders dat is bij deze dan ook gedaan, maar ik wil jullie hier toch even van op de hoogte brengen..

Ik ben zojuist terug van Martin Schilder in Heemstede, daar heb ik gloednieuwe dakdragers opgehaald voor maar €25.

Er liggen nog twee setjes daar vraag naar paul en geef aan dat er ook al iemand anders geweest was voor €25.

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee.

IMAG0600.jpg IMAG0602.jpg IMAG0603.jpg
 

CDK

Forumguru
wel heel bizar die prijs, aangezien ze normaal een paar honderd €uro kosten, goede deal! :thumbsup:
 

Noord26

Forumguru
Nou om eerlijk te zijn ze raken ze niet kwijt omdat bijna iedereen een combi heeft

Ah, gaat niet passen idd. Toeval bestaat dat vrouwlief het hier opeens wel ziet zitten op toch een keer op wintersport te gaan. En die aanhanger, ondanks een trekhaak hebben vind ik maar niets!
 

Desperado

Forumguru
Heel bekend. Toen wij nog met 7 op vakantie gingen was een aanhanger noodzaak. Niet ideaal, maar gaat prima. Alleen stevig doorrijden is er niet bij.
 

Noord26

Forumguru
De alpen-landen lijken wel gemaakt voor dakkoffers ipv aanhangers en dat is niet voor niets. Er zullen nog heel wat meer voordelen aan vast hangen ipv alleen wat door kunnen/willen tuffen.
 

Desperado

Forumguru
Als je er met een camper uit de voeten kunt lijkt een klein aanhangertje me ook geen probleem, maar idd is een dakkoffer makkelijker als je niet teveel zooi mee hoeft slepen.
 

SVincent

Actief lid
De auto nog niet, maar de dakdragers al wel......er is een eerste keer voor alles:D.

Nu maar hopen dat de auto tijdens het proefritje van de dealer niet totaal loss gereden word....:nailbiting:

Geen idee of dit de laatste was of dat er nog eentje over is. Heb hem zelf niet opgehaald.

Thanks @octvia32:bloemen:
 
Bovenaan Onderaan