Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

ertromp

Forumguru
Bij Volkswagen kun je een Polo kiezen in de uitvoering die ik schets en de geruchtenmaschine geeft aan dat de nieuwe Seat Ibiza ook voorzien gaat worden van de 1.8 TSI. Blijkbaar strategische keuzes binnen de VAG groep
 

Joske

Forumguru
ja idd, het blauw-zwart vind ik heel erg leuk staan, maar wit-metalgrey vind ik bijzonder vreemd..

Wit-wit met zwarte velgen zou ik best wel mee kunnen leven anderzijds... :deuk: (maar dat is niet de bedoeling van het concept vrees ik)
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat het lelijke van de witte daken ook deels zit in de zwarte B-stijl, zeker in combinatie met een witte A-stijl. Puur uit praktische overwegingen, vind ik zo'n wit dak nog wel geslaagd (veel minder warmte in de auto), maar ik heb nog geen kleur combi gezien die echt fraai is op de foto's. Dat kan overigens ook liggen aan overbelichting van de witte daken op de foto's. Een zilverkleurig dak, lijkt me bij veel kleuren ook nog een fraaie optie.
 

EdK

Forumguru
Puur uit praktische overwegingen, vind ik zo'n wit dak nog wel geslaagd (veel minder warmte in de auto)

Dit temperatuurs verschil ga jij op een zomerse dag echt niet ervaren hoor.
Zwart dashboard en volle zon erop, zorgt er voor dat het alsnog heerlijk heet in die wagen word
 

Cordoba

Forumguru
15443655.jpg

Ik had die rood-witte nog niet gezien: ik dacht dat het een schrikhek was.
 

micky

Forumguru
Tsja, die automatische correctie of aanvulling heb ik overal maar uitgeschakeld (telefoon, tablet, computers).

Wéér zo'n gadget die meende namens mij beslissingen te moeten nemen en dat dan in minstens eenderde van de gevallen niet goed deed, waardoor ik veel meer energie verspilde aan het checken van de checker dan nodig is voor het checken van mezelf.
Simpele remedie: weg ermee... :pardon:

Dit past precies in het plaatje van de Kessy, het verwonderd mij niet ;) EN het zal jou niet verwonderen dat ook deze gadget bij mij zeer actief gebruikt wordt naar volle tevredenheid (het blijft een computer, je kunt niet alles verwachten, maar even snel nalezen voor verzenden is geen drama :) )
 

Canon-Eye

Forumguru
Het is een zijlijntje, dus we dwalen een beetje af - maar toch:
Dat nalezen deed/doe ik meestal toch wel - om dan tot mijn grote @#$%!!&! vast te stellen dat er wéér allerlei woorden "automatisch gecorrigeerd" c.q. totaal onbedoeld verkeerd zijn aangevuld, die ik dan dus alsnog weer zelf handmatig moest gaan bijwerken. Dit is wat ik bedoelde met "het checken van de checker".

Het blijft inderdaad een computer - en ik hou er dus niet van om door een apparaat te worden behandeld als een onmondige sukkel "die natuurlijk iets anders bedoelde dan hij intikte".
Ik maak zélf wel uit wat ik bedoel... :jaja: En hoe anderen ermee omgaan is uiteraard hún privilege.

Er blijkt overigens nog steeds geen computer in staat te zijn om zowel de grammatica als de spelling foutloos te maken. Al zou het ding alleen maar uit de zin kunnen afleiden of er een voltooid deelwoord dan wel een persoonsvorm wordt bedoeld en aan de hand daarvan een goeie beslissing over d, t of dt nemen, dán zou ik dat vooruitgang kunnen vinden. Het feit dat dit niet lukt is voor mij ruim voldoende reden om er niet op te vertrouwen.

Terug on topic: Er zitten heel aardige kleurencombinaties bij. Als ik nu een Fabia (combi) zou moeten uitkiezen, dan denk ik dat ik bijna 20 jaar na mijn laatste signaalrode Audi 80 (gevolgd door donkergroen metallic, zwart metallic en tweemaal cappuccino beige) nu wel weer eens aan een rode toe ben. Maar dan hoef ik er geen afwijkend dak op; mogelijk wel donkere velgen voor de winter.

Maar ja, de GL heeft net vanmiddag z'n 90k beurt doorstaan zonder bijzonderheden, dus als-ie niet wordt platgereden mag hij nog wel een jaartje of wat mee blijven doen...
 
Bovenaan Onderaan