10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

henriz

Forumguru
Vanaf het dak kan zeer zeker.
Alleen parkeerplaats aan de voorkant (half rond) kunnen we niet expliciet voor ons krijgen omdat deze ook gedeeld wordt met Kärcher, Frod, POpel...
Maar aan de zijkant kan het wel voor ons
Grappig. Ik zie het al voor me. Kom je daar aan in je Frod, zie je dat de parkeerplaats flink vol staat. Zoekend naar een plekje valt het je op dat de auto's allemaal hetzelfde merk zijn... :sterretjes:
En een andere dame, toevallig in een Fabia, die alleen maar even een hogedrukreiniger komt kopen wordt met alle egards uitgenodigd om haar auto op een besloten parkeerplaats te parkeren. :D
 

MarcoO2

Forumguru
Hahaha zo werkt het inderdaad wel!

Voor wat betreft foto's: het zou inderdaad mooi zijn als ik ergens hoog kan komen. Ik hang mijn apparatuur niet snel aan een drone (daarvoor is het zootje net te duur). Een hoogwerker óf een hoog (toegankelijk) dak is perfect.
 

lugolux78

Forumguru
Het dak is toegankelijk. Staan namelijk de nieuwe auto's. En aan alle kanten van het pand kun je foto's maken.

Zelf hebben ze ook nog een hoogwerker. Dus allemaal "present"
 

Antera

Donateur
@lugolux78 Leveranciers lopen er blijkbaar nog niet erg warm voor. Krijg er niet echt positief iets van terug. Daarnaast helaas van Omroep brabant ook niks terug vernomen maar keep contacting
 

henriz

Forumguru
@lugolux78
77000-brent-rambo-thumbs-up-gif-5Uqv.gif
 

lugolux78

Forumguru
Als dat jochie mij moet voorstellen... Helaas ik ben linkshandig dus muis ligt altijd aan de linkerkant whahaha
 

peterrapid

Forumguru
@lugolux78 goeie beslissing gaat over de mensen en de wagens en alhoewel ik eerst wel het zag zitten heb je gelijk je bent daar minimum een halve dag mee bezig om iedereen te mobiliseren en dan is het doel van de dag niet skodaforum en zijn leden. Wat niet wil zeggen dat we het niet eens op een andere daarvoor voorziene dag kunnen proberen hé.
 

lugolux78

Forumguru
Mee eens Peter.
Wat ik begreep van mijn manager (eveneens Belg) is dat er ergens bij Antwerpen een oud vliegveld ligt dat je kan huren. De start/landingsbaan is 4 km lang. Lijkt mij perfecte locatie voor de poging.

Dan zou ik zelf zeggen we doen het paneuropees trekken met DE en UK.
maar dat is voor later lijkt mij.
Hier zou je wel inschrijffee kunnen heffen al is het alleen om huur te gekostigen. Ten slotte ben je dan vermeld met je Skoda in de Guinness book of records.

Ik zal een dezer dagen plan aanpassen en poging uit halen. Foto moment blijft onverminderd erin staan uiteraard
 

ArjanHoek

Forumguru
SEM #1 Ofwel Skoda Euro Meet #1 waarom niet.
Honda heeft ook een soort gelijk evenement jaarlijks.
Het is zeker een goed idee om het te proberen, het eerste jaar is toch meestal wat rustiger, maar naar mate de jaren vorderen en de meeting en geweldig zijn, wordt het alsmaar groter en groter... DOEN.
Ik wil ook wel mee helpen, zou toch wel gaaf zijn!
 

huubvanvugt

Forumguru
@lugolux78 Echt top wat je allemaal aan het regelen bent! Ik zag dat je mij bij vrijwilligers had gezet vanwege het Djen neem ik aan?

Wat betreft het record, denk ik inderdaad dat het vliegveld huren een beter idee is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan