Centrale deurvergrendeling hapert - centrale regelmodule 1c0959799b

Henk Koning

Nieuw lid
Hallo,
Ik heb een probleem met de centrale vergrendeling van mijn Octavia 1.9 combi. Als ik op afstand open dan gaat ie open maar ook gelijk weer dicht. Ook met de sleutel in het slot doet ie hetzelfde. Ik heb bij de garage een analyse laten doen (€ 90,-) en ik zou een nieuwe centrale regelmodule nodig zijn. Dat is een duur ding wat met inzetten meer dan 400,- moet kosten.

Nu is zo'n centrale regelmodule 2e hands goed verkrijgbaar onder nr. 1c0959799b
Volgens mijn garage hoort daar de code 04p bij. Anders zou het niet werken.
Volgens een onderdelenhandelaar is die code niet van belang. Wie kan mij daar meer over zeggen ?
 

Joske

Forumguru
Dag Henk, leuk dat je langskomt hier op het forum, zou jij je ook eens willen in onze meet- en greet op het forum? Dat appreciëren we hier wel ;).

Betreft je CV, dat betreft de centrale regelmodule kan wel kloppen. Alleen de codes zou ik eens moeten opzoeken of het klopt. Wat is het bouwjaar van de Octavia? Motorcode kan ook een meerwaarde zijn. Te vinden in je koffer bij het reservewiel op een sticker of vooraan in het onderhoudsboekje.
 

Henk Koning

Nieuw lid
Dag Joske, dank voor je reactie. Hij is van 2003. Kenteken 06-NF-FL Motorcode ASV. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Geweldige auto trouwens. 335000 gelopen. Gebruikt geen drup olie en nog steeds geen verlies aan vermogen en brandstofverbruik.
 
Bovenaan Onderaan