Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Yargo

Actief lid
Volgende week zondag kan ik in Gent helpen.

Hey Yuxel,

Heb je reeds ervaring met de Skoda Superb, om bijvoorbeeld het geheim menu van de Colombus vrij te schakelen, het geluid van de kofferklep te verlagen/uitzetten en misschien nog andere dingen?

Wat is je prijs? Waar in Gent ga je juist naartoe?

Wes
 
Laatst bewerkt:
Hoi Yargo,

Ik heb ervaring met heel veel VAG auto's. Ook met Octavia 3. Met Superbnog niet maar verachil is niet groot. Wat wil je trouwens in hidden menu doen?

Ik kan diverse leuke gadgets voor je activeren. Video in Motion (video tijdens rijden) kan ik ook activeren.
 

Yargo

Actief lid
Hoi Yargo,

Ik heb ervaring met heel veel VAG auto's. Ook met Octavia 3. Met Superbnog niet maar verachil is niet groot. Wat wil je trouwens in hidden menu doen?

Ik kan diverse leuke gadgets voor je activeren. Video in Motion (video tijdens rijden) kan ik ook activeren.

Hidden menu vooral om het typenummer te zien van de Columbus, zodat ik weet of ik kan upgraden of niet. :-)
 

Antera

Donateur
Verborgen menu moet altijd vrijgeschakeld worden mits je VIM hebt geactiveerd dan word dit vaak standaard mee aangepast
 
Wie oh wie heeft er een software update van randstad car solution voor me?

Vcds ross tech usb hex canbus

Vorige eigenaar weet zn aanmeldadres niet meer :(
 
Zojuist aanpassingen gedaan bij een splinternieuwe Octavia 3 5E met o.a. VIM, startlogo BC in V/RS en Nachtankmange (bijtankhoeveelheid). Wel geinig om te zien dat logo. De eigenaar wilde er echter niets van hebben dus weer weggehaald.
 

micky

Forumguru
@EdK , je betaalt sowieso 21% BTW dan invoerrechten en administratiekosten van TPG Post, het loopt snel in de papieren, de adm/afhandelingskosten zijn al meer als €10,- als ik het me goed herinner
 

EdK

Forumguru
Oké dus je gokt er op dat het zonder probs langs de BTW stelers komt en dan is t aantrekkelijk
Maar hoe zit het nu met de BTW van het land zelf, gaat die er vanaf zodra het word verstuurd naar buitenland ?

Kan me namelijk iets herinneren dat ik die BTW terug kan krijgen....
 

CDK

Forumguru
dat is een goede vraag @EdK, daar ben ik niet van op de hoogte, bij mij stond er tax free op, maar om op jouw vraag terug te komen het bedrag was €99,92 voor 4 lampjes :sterretjes::pieker:
 
Bovenaan Onderaan