Hallo forum members

even voorstellen ik ben Peter uit het bourgondische/gastvrije/fantastische/heuvelachtige/etc. Limburg.

Mijn vrouw en ik rijden prive een Octavia 3 combi RS TDI sinds Februari.

Waarom, nou omdat het kan (lol)nee hoor, we hebben een labrador die graag meerijd en aangezien de O3 een van de grootste kofferruimen heeft is de keuze op de O3 combi gevallen.

Alleen voor de hond hoor ik U denken, nou ja, neen, buiten het feit dat de hond graag meerijd maken we veel Duitse autobaan kilometers, prive en voor het werk.

Wellicht wel leuk om even aan te vullen, we zijn laatst bij VAG in Nuenen geweest om het beest (O3) te laten tunen (pssst, voor mijn vrouw om hem zogenaamd minder dorstig te maken) wat dacht U van 233 pk en 488 Nm, en hij is nog zuiniger ook, van 5.2 naar 4.6 liter per 100 kilometer met dezelfde rijstijl, twee vliegen in een klap.

Ik hoop op dit forum een stuk wijzer te worden in zover dat nodig is en mijn ervaring te delen mits nodig!
 

ertromp

Forumguru
Welkom!
Post een foto van je RS! Doet het altijd goed hier.
Hen je ook een koppelkromme van Vag Techniek die je hier wilt posten?
 

CDK

Forumguru
@unipeter, van harte welkom! Leuk zo'n gekietelde RS :thumbsup: nu nog, zoals @ertromp al vroeg, een paar fotootjes en je vermogensrapport en dan kunnen wij meegenieten :)
 

peterrapid

Forumguru
Welkom Peter, graag eventjes meer info over jouw kietelen want ik sta ook te popelen om het te laten uitvoeren.
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Peter. Zoals je misschien gelezen hebt, was je iets te laat bij Vagtechniek: de forummeeting daar was op 6 september.;)
 

DVDguy

Forumguru
welkom%20forum.gif
 
Welkom Peter, graag eventjes meer info over jouw kietelen want ik sta ook te popelen om het te laten uitvoeren.
Peterrapid
VAG had een aanbieding dat men voor 450 euro je auto kon kietelen en vcds aanpassingen kon laten uitvoeren, weet niet of dat nog actueel is!
Bij de prerun had mijn auto 191 pk en 408 Nm wat op zicht al niet slecht is, na de tuning (heb de run gegevens nog even bekeken) 231,7 pk en 476 NM, ik was in mijn vorige post een beetje te enthiousiast, het blijven natuurlijk wel nette waarden.
Heb de vermogensrun bijgevoegd, foto`s volgen binnenkort als ik hem gewassen en gewaxt heb, wit is overigens wel een poetskleurtje, je ziet er alles op.
De vcds aanpassingen waren ruiten sluiten bij regen, xenonsproeiers met vertraging inschakelen,gordel piep uitschakelen, achterlicht aan bij dagrijverlichting.
Zoals gezegd foto`s volgen
 

Bijlagen

  • DDNL-6277 uitdraai-20140823-143039.jpg
    DDNL-6277 uitdraai-20140823-143039.jpg
    457,6 KB · Weergaven: 25

peterrapid

Forumguru
Bedankt Peter, dit zijn heel nette waarden :thumbsup: en ik ben overtuigd nu van VAG techniek, op site geven ze 210pk op maar jij zit op hele nette 230 pk en een bak koppel, top voor jou en van VAG techniek
 
Bovenaan Onderaan