'Nieuw' lid

espada

Lid
Hallo allemaal,

Hier maar eens een ‘Nieuw' lid sinds 2011.

Mijn naam is Patrick, wonend in het Brabantse deel van Nederland.

Onze huidige wagen, een O2 1.6TDI Combi Ambition BL is aan vervanging toe en net als toen ben ik weer aan het inlezen op het Skodaforum.

Onze O2 heeft ons altijd naar al onze bestemmingen gebracht zonder problemen. Buiten een spijker in de rechter achterband (externe factor) is er nog nooit een probleem met deze auto opgetreden. Ik heb er dan ook enkel goede ervaringen mee opgedaan dus.

Toch had ik bijna een uitstapje gemaakt en wel richting een Volvo V40 met 190PK onder de kap, 14% bijtelling en maar liefst 1500KG trekgewicht. Laag in de bijtelling en toch mag de caravan erachter? woeeeewieeeee althans, dat dacht ik dan….. :facepalm:
Ik heb proef gereden met deze zeer interessante auto en eerlijk is eerlijk het is echt een heerlijke auto en sterke motor om mee te rijden.
De buitenzijde vind ik voor een Volvo best verfrissend en mooi. Het interieur is voorzien van een prima afwerking.
Maar….. daar kwam dan al meteen het probleem: ruimte. De V40 en ruimte past helaas niet bij elkaar en aangezien wij een gezin zijn met 3 kinderen was dat uitstapje weer snel voorbij.

Spijt daarvan heb ik zeker niet, want vervolgens ben ik toch eens opnieuw gaan kijken naar de O3 en stond absoluut verbaast te kijken hoeveel extra zitruimte er nu is gecreëerd. Opnieuw staat hier een mooie auto in de showroom met een prima afgewerkt interieur voorzien van alle snufjes die je nodig hebt om onbezorgt de weg op te kunnen. Na de O3 nog kort te hebben vergeleken met de Golf Variant BE en Seat Leon XL, waren wij er al heel snel uit.

De O3 biedt opnieuw het meeste waar voor zijn geld, is een prachtige wagen en onze huidige O2 heeft voluit bewezen hoe betrouwbaar dit merk kan zijn. Never change a winning team dus.

Besteld:

Skoda Octavia Combi 1.2TSI Ambition BL
Metal Grey, Panoramisch schuifdak, Chroom raamlijst, 17" Teron velgen, DAB, Coeus zwart & een setje Matten/lampen/gevarendriehoek om het af te werken.


Levering 2e week December.



Rest mij voorlopig enkel nog een verder zoektocht naar de trekhaak set van mijn keuze die ik net als ik destijds bij de O2 heb gedaan er voor de start van het nieuwe seizoen 2015 weer zelf onder wil bouwen.
Verder inlezen dus en afwachten. Voel me intussen wel een ongeduldig klein jongetje, wachtend op zijn Sinterklaas cadeautje.

LOL Als de leverweek klopt, zit het er niet eens zover naast :yeehaa:
 

peterrapid

Forumguru
Welkom Patrick en proficiat met je bestelling, ik hoop dat je met Sinterklaas een cadeautje op je oprit hebt staan.
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Patrick, ook al heb je geen zwarte gevraagd, hij zal wel niet in de zak van Sinterklaas zitten, maar misschien staat/ligt ie voor de Kerst wel onder een boom.;)
 

CDK

Forumguru
welkom hier! bedankt voor het voorstellen en gefeliciteerd met de bestelling van je O3.
 

DVDguy

Forumguru
welkom%20forum.gif
 
Bovenaan Onderaan