Nieuwe logo's op Octavia II FL

Thokozanoah

Forumguru
Kan ik niet achter blijven, onlangs van Octavia32 de wielemblemen en stuurembleem overgenomen en gemonteerd, motorkapembleem en kofferklepembleem ff bestellen bij de dealer......
 

Thokozanoah

Forumguru
Heeft iemand nog een tip waar de emblemen aan te schaffen? Ik betaal bij de dealer €47,55 voor de twee emblemen. Ik heb het idee dat het goedkoper kan...:pieker:
 

Octavia32

Forumguru
Ik heb de emblemen voor en achter ook besteld bij de dealer en was €20 per stuk kwijt. Ik heb voor de velgen en stuur de China stickers gebruikt. Ja het kan nog goedkoper door de China stickers op de voor en achterkant te plakken.
De emblemen origineel staan toch net wat mooier.
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik heb de emblemen voor en achter ook besteld bij de dealer en was €20 per stuk kwijt. Ik heb voor de velgen en stuur de China stickers gebruikt. Ja het kan nog goedkoper door de China stickers op de voor en achterkant te plakken.
De emblemen origineel staan toch net wat mooier.
Ik had idd jouw "China" emblemen gebruikt voor de achterklep en motorkap, maar was niet naar mijn zin, vandaar de originele ( voor de velgen en het stuur heb ik wel gebruikt, dat was al een hele verbetering :thumbsup:) De dealer geeft mij 15 % korting, dus zal ze gewoon via de dealer bestellen. Als ik ze via het internet bestel, dan ben ik ook portokosten kwijt en ben dan niet veel goedkoper uit .....
 
Laatst bewerkt:

nietje72

Forumguru
Ik had ze ook via de dealer besteld. Binnen een paar dagen had hij ze binnen en net als @Thokozanoah met 15% korting was ik rond de €20,- per stuk kwijt. Daar weegt geen internetshop tegenop want je hebt nu wel de originele emblemen met pinnetjes aan de achterkant voor een superstrakke bevestiging. Hoe je de oude logo's het beste verwijdert staat ergens in het begin van dit topic. Zoek ff op visdraad. :D
 

gbbosma

Forumguru
Vandaag een mooie droge dag, dus de andere Skoda logo's ook op de auto geplaatst.
Dit staat idd mooier dan de groene logo's en ben dan ook zeer tevreden met het resultaat.
Nu hopen dat ze ook mooi blijven, heb ze wel goed in de was gezet om een beschermlaagje
te creëren.
De eerste positieve reacties heb ik al gehad op straat, staat mooi en het lijkt geweldig. Maar ook,
hou je nooit eens op om de auto te verfraaien, wat kost dat wel niet :maakmegek:.
Dan nu het resultaat,
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 

Octavia32

Forumguru
kun je die op de achterklep niet meer los maken met visdraad of zo en opnieuw plakken desnoods met nieuw 3M Dubbel tape.
 
Bovenaan Onderaan