Contacten in Amundsen

Ik heb mijn Samsung Galaxy S3 eens helemaal ververst, zo ook de lijst met contacten. Maar ik krijg die lijst niet meer in de Amundsen-kit zoals het was. Bij de een wordt de persoon met voornaam op alfabet gezet en bij de ander op achternaam. In mijn telefoon staat alles gesorteerd op voornaam.

Ook is er bij slechts 5 van de 70 contacten een profile-foto te zien, terwijl die in mijn telefoon gewoon zichtbaar zijn.

Wie kan mij een beetje op weg helpen?
 
Ja, en ik heb dat van zowel telefoon als vanaf SIM-kaart geprobeerd.

Maar ik wil mijn antwoord toch wat nuanceren. Er is opnieuw gesynchroniseerd, maar dat wil niet zeggen, dat de Amundsen geheel leeg is gemaakt wat betreft contacten. Ik weet niet of dat kan en zo ja, of dat wellicht beter is om te doen.
 

Monteurtje

Forumguru
Er gaat nu het een en ander door elkaar. Topic starter heeft het over een Octavia 5E, van april 2013.
Een 5E is een Octavia III. Die was in april er nog niet en dit topic staat bij een Octavia II

Sorteren op voor- of achternaam is instelling als ik het goed heb.

Heb je ook het berichtje op je telefoon bevestigd dat die toegang tot je telefoonboek accepteert? Dat berichtje krijg je bovenin je taakbalk van de telefoon tijdens het helemaal opnieuw koppelen van de telefoon en de carkit. Als je die over het hoofd hebt gezien, telefoon verwijderen uit carkit en opnieuw koppelen.
 

Joske

Forumguru
idd @Monteurtje goed opgemerkt,

ik ging er gewoon van uit dat het een O2 is aangezien de TS bouwmaand april in bouwjaar 2013 geeft, dus idd, het kan geen 5E zijn.

1Z5 = O2 combi en 1Z3 = O2 HB

en als het een O2 is van 2013 is het een Amundsen+
 
Ik heb een soortgelijk probleem.
In mijn telefoon HTC desire x staan 825 contacten, met een aantal logo's en werkadressen.
Ik heb de octavia met amundsen navi nu 2 weken. Tot afgelopen maandag ging prima.

nu ineens laadt de navi ca. 710 kontakten.
ook geen werkadressen en logo/fotootjes meer.

wie kan mij helpen, bij skoda eea getest.
Het ligt aan de telefoon. Een ander toestel werkt wel bij mijn navi.
 
Is het in dit forum gebruikelijk, dat mijn topic wordt overgenomen voor geheel andere zaken??

Okay, ik heb dus kennelijk een Skoda Octavia III. Ik ben helemaal niet thuis in auto's, dus ik let daar niet eens op. :jaja:

Maar de telefoon synchroniseert wel, maar van de 69 foto's zijn er bijvoorbeeld maar 6 zichtbaar in de Amundsen. Laat ik daar maar eens mee beginnen. Ik heb ervoor gezorgd, dat de foto's allemaal een mini-formaat hebben, dus hooguit 30 kB.
 
Ik heb al een heleboel bereikt door het gebruikersprofiel te verwijderen en alle contacten uit mijn telefoon te halen, ook de Google-contactpersonen (als je maar zorgt dat dat niet synchroniseert!). De foto's lijkt een ander probleem, dus daar heb ik een nieuw topic voor geopend.
 
Ik heb een soortgelijk probleem.
In mijn telefoon HTC desire x staan 825 contacten, met een aantal logo's en werkadressen.
Ik heb de octavia met amundsen navi nu 2 weken. Tot afgelopen maandag ging prima.

nu ineens laadt de navi ca. 710 kontakten.
ook geen werkadressen en logo/fotootjes meer.

wie kan mij helpen, bij skoda eea getest.
Het ligt aan de telefoon. Een ander toestel werkt wel bij mijn navi.


Opgelost
 
Hoe??:pardon:
Als je even meldt wat je gedaan hebt (en hoe) is de volgende misschien ook geholpen.;)
Da's tenslotte één van de belangrijkste functie's van een/dit forum:jaja:.


Mijn vraag op het forum is niet beantwoord, heb hetzelf zitten uitzoeken.

Diverse bluetooth apps via de store gedownload en uitgeprobeerd.
Diegene die het doet bij mijn HTC heet: bluetooth connect.
Heeft te maken met de file PBAP en RSAP.
De aanhouder wint. gewoon testen dus.
 
Bovenaan Onderaan