Dilemma's

piair1982

Forumguru
Ik kan via mijn werk een Superb combi 1.8 tsi DSG kopen van 2010 met 90.000 op de klok. Comfort Business line met leer en fully loaded en in mijn favoriete kleur black magic.

Maar wat is wijsheid. Mijn hart zegt doen doen doen. Maar mijn verstand zegt dat het nog niet de tijd is. Alhoewel :rolleyes:

Wie heeft er advies :)

uploadfromtaptalk1411153444805.jpg
uploadfromtaptalk1411153455177.jpg
 

newwolf84

Forumguru
Je zegt dat het nog niet de tijd is, als je het financieel kunt doen en de auto is technisch goed, dan is mijn vraag aan jou waarom niet ?
 

piair1982

Forumguru
Inruilen en vraagprijs is 19000 euro wat ik redelijk vind.

Inruil verwacht ik 10.000 Euro voor de fabia. Maar hoop natuurlijk meer.
 

Noord26

Forumguru
Inruilen en vraagprijs is 19000 euro wat ik redelijk vind.

Inruil verwacht ik 10.000 Euro voor de fabia. Maar hoop natuurlijk meer.

19K vind ik dan weer aanzienlijk, zeker geen prijs die beter is tov andere aanbieders. Die 19K moesten wij neertellen 2 jaar geleden voor de Superb namelijk bij een dealer met 2 jaar garantie en 8 nieuwe sloffen. Enigste wat er bij ons niet op zat was DSG, verder is het de Elegance BL uitvoering met nog meer opties (sound system, pano dak). Beetje vergelijkbaar qua dagwaarde dus met wat er hier aangeboden wordt. Alleen dan 2 jaar later.

Eerst maar eens informeren wat ze voor de Fabia terug geven? Het gaat toch om de prijs onder aan de streep natuurlijk!

Als je gaat rijden ben je verkocht overigens. ;)
 

newwolf84

Forumguru
Daar ben ik trouwens ook wel benieuwd naar hoe ik de koppeling zou kunnen uitlezen. Ben wel benieuwd welke blokken er dan geselecteerd moeten worden.
 

Cordoba

Forumguru
@piair1982 Ik neem aan dat je weet, dat je bij een DSG bedacht moet zijn op koppelingsproblemen. Bij het uitlezen van de mate van slijtage, moet je wel weten wat de 'nieuwwaarde' is: wat bij het ene type een waarde is aan het eind van de levensduur, is bij een andere type bijna de waarde die je af-fabriek vindt.
 

piair1982

Forumguru
Hahahaha. Tsja dat is ook een insteek in het verhaal.

Uhm tsja als je het zo bekijkt. Als het financiële plaatje mij past... :tongue::tongue::tongue:
 

CDK

Forumguru
als de technische staat goed is en de centjes zijn er én het bij te betalen verschil is redelijk......, dan wil je nooit meer wat anders denk ik :) #verziektvoorhetleven
 
Bovenaan Onderaan