Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

HatW

Nieuw lid
Vandaag bericht gekregen van de dealer. Week 27 besteld en wordt in week 41 gebouwd. Hopelijk kan ik mijn auto in week 43 ophalen bij de dealer.
 

Octavia32

Forumguru
Nee de foto waar je wiel op staat daar zit ook een sensor. Deze wordt gebruikt om de ruimte op te meten tussen voor en achter.
 

Michiel2011

Nieuw lid
Zit er bij mijn Octavia gelukkig ook nog op. Dealer gaf ook aan dat nieuwere bestellingen het zonder de parkeersensoren vóór moeten doen. Zal dit weekend nog een paar mooie plaatjes schieten
 

RD1970

Senior Member
Zit er bij mijn Octavia gelukkig ook nog op. Dealer gaf ook aan dat nieuwere bestellingen het zonder de parkeersensoren vóór moeten doen. Zal dit weekend nog een paar mooie plaatjes schieten

@Michel2011, hangt dat simpelweg niet af van de uitvoering die je bestelt hebt? Ik heb een EBL in bestelling. In de brochure en prijslijst van de business line, welke nu nog op de site staan van Skoda, staat bij een EBL: parkeerassistent met parkeersensoren voor en achter.

Kortom, ze moeten erop zitten en anders mogen ze dat achteraf nog gaan corrigeren dan lijkt me :mad:. Op de auto dan hé bedoel ik.... ja, en daarna waarschijnlijk ook snel de prijslijst en brochure ;)
 

dvdlely

Forumguru
@Michel2011, hangt dat simpelweg niet af van de uitvoering die je bestelt hebt? Ik heb een EBL in bestelling. In de brochure en prijslijst van de business line, welke nu nog op de site staan van Skoda, staat bij een EBL: parkeerassistent met parkeersensoren voor en achter.

Kortom, ze moeten erop zitten en anders mogen ze dat achteraf nog gaan corrigeren dan lijkt me :mad:. Op de auto dan hé bedoel ik.... ja, en daarna waarschijnlijk ook snel de prijslijst en brochure ;)

Dat is alleen van toepassing bij de GL. De EBL blijft hetzelfde qua uitrusting.
 

adee

Senior Member
@Stefan88 Mooie compleet uitgevoerde wagen! Succes met wachten dan maar ;). Mooie kleur trouwens. Ik heb er nu een aantal rond zien rijden in race blue; ik vind het echt een geslaagde kleur!
 

Michael83

Senior Member
@mark_nl zwarte turini's? Hoe heb je die zwarte grille omlijsting geregeld? Ik wil m zelf met plastidip gaan doen.. Heb exact dezelfde setup optisch gezien! Echt mooi.. Donderdag kan ik m ophalen
 
Bovenaan Onderaan