Der Weiße

Miez1

Forumguru
@Mk4, het is voor de dealer ook een stukje propaganda. Het is een mooie wisselwerking en ze geven mij de indruk echt plezier te hebben in het afleveren van dergelijke auto's. Details als het plaklood in kleur van het wiel dragen bij aan het gevoel dat ze meedenken in het concept/thema.
 

ertromp

Forumguru
De Alfa is zeker zo mooi, zo niet mooier dan de O3 :D
Mag ik wel auto's met een chromen strip rond de voorruit en chromen bumper etc. Je bent oldtimer verslaafd of niet :D
Al lang in je bezit?

De spacers op de O3 doen hem echt goed en is duidelijk te zien wat het uitmaakt tov standaard.
Goede keuze :thumbsup:
 

Miez1

Forumguru
De Alfa is zeker zo mooi, zo niet mooier dan de O3 :D
Mag ik wel auto's met een chromen strip rond de voorruit en chromen bumper etc. Je bent oldtimer verslaafd of niet :D
Al lang in je bezit?

De spacers op de O3 doen hem echt goed en is duidelijk te zien wat het uitmaakt tov standaard.
Goede keuze :thumbsup:

De Alfa is echt een mooi karakterkarretje en rijden erin is een belevenis! Mooi klassiek interieur en mooie tellers (die nog allemaal werken ook). En nog genoeg vermogen op de achterwielen, een mooie snerp uit de uitlaat, rijden is keihard werken in dat ding en daarmee ontspanning, ik hou ervan! Ik heb haar nog niet lang, gekocht van een 75 jarige man. Ik heb de lak opgehaald en een verlaagd onderstel met Koni rood geplaatst. Maar ze staat alleen stil dus wellicht laat ik haar weer gaan. Ik heb wel een zware zwak voor (bepaalde) klassiekers ja, af en toe koop ik er eentje met potentie, beetje opknappen, genieten en dan gaat ze weer.......call me crazy:tegek:


Ik dacht eerst dat de 03 de spacers met deze wielen niet nodig had, maar nu ze er opzitten is het precies zoals ik het wilde hebben, nog even aftellen.......
 

Mk4

Senior Member
Toch niet tot eind van de dag hè? Alhoewel, leuke manier van de dag doorkomen. Dikke alfa!
 

Miez1

Forumguru
Ik verwacht ergens tussen 1300 en 1700, nog niet zeker ivm poetsen, uitlijnen en een houder monteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mk4

Miez1

Forumguru
Zo heren, de overdracht is daar. Altijd een mooi moment voor mannen zoals wij. Er viel verder weinig meer uit te leggen, we hebben een tijdje staan staren.......Ik heb vanavond een ritje Amsterdam, morgen naar Roosendaal dus de eerste kilometers gaan er snel op.

Sander leest mee, hij heeft dit ism Holsch mogelijk gemaakt. A name to remember wanneer je 'out of the box' denkt. Ik wil hem bedanken voor zijn hulp, moeite en het informeren wat hij soms dagelijks heeft gedaan. Nu moet ik hem weer drie jaar missen......

Tijdens de aflevering:

2ikvbrs.jpg


Ik ga er even van genieten!

Alles gute !

Miez
 
Bovenaan Onderaan