Ervaring met www.skoda-parts.cz

CDK

Forumguru
Vorige week iets besteld bij deze Tsjechische webshop wat in NL en bij superskoda niet meer leverbaar is, namelijk de L&K grille voor mijn S2, de webshop heeft tot heden geen kassa om af te rekenen, je moet dus met een bankoverschrijving werken, de betaal gegevens ontvang je per email, alles gaat nog manueel, verwacht dus niet binnen 1 minuut een bericht in je inbox ;) exact een week na bestelling is het deugdelijk verpakte pakket bij mij thuis afgeleverd. Dik tevreden over de service en het mailcontact wat ik gehad heb, ook al is de afhandeling en betaling van de bestelling voor ons wat amateuristisch / antiek voor mij een dikke prima.

Edit: communicatie in het Engels, koerier was DHL, betaling in €uro
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
En wat was het prijsverschil met NL procentueel gezien? Kan je in euro betalen? Welk koeriersbedrijf deed de levering? Niet goed, geld terug garantie?


:D ;)
 

peterrapid

Forumguru
Net even gekeken op site voor O3 en blijkbaar hebben zij geen problemen met het leveren van de parkeersensoren vooraan :deuk: maar serieuzer zij hebben alle type afgevlakte sturen voor O3 is mss interessant voor enkelen hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Prijsverschil weet ik niet, is niet meer leverbaar, ik was €116,- incl. verzending.

@Joske en @EdK zie edit post 1 ;)
 
Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Ik heb er voor de O1 een luchtrooster besteld. Prima communicatie. Een foutje van mijn kant werd door hun heel netjes opgelost en het pakketje kwam netjes verpakt binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

michelover

Forumguru
Ik heb mijn stuur en wat andere spullen voor de S2 besteld bij deze site geen enkel probleem. Het bestellen is inderdaad wel een beetje antiek in deze tijd van Pay Pal etc. Maar tot nu toe alles gekregen wat ik besteld/betaald heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Vanenkelen

Forumguru
Net even gekeken op site voor O3 en blijkbaar hebben zij geen problemen met het leveren van de parkeersensoren vooraan :deuk: maar serieuzer zij hebben alle type afgevlakte sturen voor O3 is mss interessant voor enkelen hier.
@ertromp : Ik zie zo snel niet het afgeplatte O3 stuur bij de O2 stuurwielen, maar wellicht kunnen ze het ook wel leveren? Als je echt serieus bent, dan kan een mailtje geen kwaad :thumbsup:
 

Joske

Forumguru
Prijsverschil weet ik niet, is niet meer leverbaar, ik was €116,- incl. verzending.

@Joske en @EdK zie edit post 1 ;)
Voor enkel de l en k grill? Dacht 150 EUR bij de dealer, zal eens nakijken ;)

edit: nagekeken, l en k grill bij de dealer (wel in satijnzwart geeft hij aan.. vreemd, normaal toch chroom?) 154 eur
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Joske, hij is zwart met chromen spijlen én een brede chromen rand langs zijkant/onderkant.

Prijs was €96,- incl. verzendkosten €116,-
 

Joske

Forumguru
deze is het volgens mij:

3td853651f_3t0853607a_3td853651_3t0853607_grila_radiator_skoda_superb_3t_2009-_grila_masca_fata_1_.jpg


deze artikelnummer: 3TD8536519B9

en idd: 154 euro bij de dealer dus ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Was @eriktv niet onze man om het transport voor deze webwinkel te verzorgen?

Ik dacht dat zij (vroeger, dan?) niet naar NL verscheepten....
 
Bovenaan Onderaan