Nieuwe logo's op Octavia II FL

machlo

Forumguru
@Octavia 1.2TSI DSG.........mooi hoor, lijkt echt origineel! Krijg de mijne morgen binnen. Mag ik vragen waar je de sleutel logo's hebt gekocht? In china zie ik ze niet staan, de 14 mm versie.
 

Rob

Forumguru
Bedankt @machlo, en tuurlijk mag je vragen waar ik het vandaan heb.
Het nieuwe sleutellogo is 10mm, de oude 14mm. Het resultaat op de sleutel valt dus wat tegen omdat de uitsparing
groter is dan het stickertje. Dat is goed te zien op de foto in post #177. Ik heb nog niemand gevonden die 14mm versies aanbied.

http://www.cars-equipment.com/www/e...-3t0837891a-remore-car-key-new/#product_10234

Overigens heb ik alleen de sleutels en het stuur voorzien van een sticker. Alle logo's aan de buitenkant heb ik vervangen voor officiele logo's. Stickers leken me geen duurzame oplossing door alle weersinvloeden.
 

machlo

Forumguru
Thanx......ga zo eens meten hoe dat stikkertje het doet op mijn klapsleutel.
Heb zelf ook op de voor en achterkant de originele emblemen zitten. Op de velgen stikkers omdat ik van die velgen heb met een open middendeel. Daar moet een kap in gedrukt en je kunt er niet van die doppen in drukken. En mochten ze verkleuren.........voor een euro of 4-5 liggen er weer nieuwe binnen 2 weken op de mat. Daar ga ik niet moeilijk over doen.
 

ertromp

Forumguru
Helaas vandaag bericht: Cars Equipment kan het afgevlakte stuurwiel niet leveren. Wel gelijk het geld teruggestort door hen trouwens. Mooi dat Pay Pal.

Afwijzing.jpg

Mocht iemand een ander afgevlakt stuurwiel tegenkomen / model O3 maar geschikt voor de O2 ik houd me aanbevolen :D Het gaat dus echt om die afgevlakte onderkant.
 

ertromp

Forumguru
Email contact met Cars Equipment verloopt perfect en door betalen via Pay Pal gaat de terugbetaling ook prima.
Probleem is dat ze niets op voorraad krijgen aan sturen met een zilver kleurig stiksel. Blijkbaar heeft Skoda zelf veel van die sturen nodig.
Ze kunnen me nog wel zo'n stuur leveren met rode stiksels maar daar zit ik zelf nog over te twijfelen.

Zie deze:

21263-DSCN1581.jpg
 
Bovenaan Onderaan