Skoda fabia 2008 combi

Beest015

Nieuw lid
Weet iemand toevallig hoe je de taal kan instellen in je boodcomputer als ik mijn gordel niet om heb geeft hij het aan in een andere taal. Kan iemand mij helpen ?
 

Monteurtje

Forumguru
Als je een maxi dot display hebt, dan kun je dat in het menu van instrumentenpaneel wijzigen. De onderste schakelaar van de tuimel schakelaar aan het uiteinde van wisserhendel lang in gedrukt houden. Dan kom je in menu. Naar Settings of Einstellung. En dan Language, Sprache en de gewenste taal kiezen. Nederlands behoort niet tot de mogelijkheden.

Heb je een ander instrumentenpaneel met groene verlichting. Dan kan de taal wel gewijzigd worden maar dat moet dan met de testkast.
 

Beest015

Nieuw lid
Ja ik heb een display met als je de deur open doet dat je dat dan ziet met een autotje maar waar zit die schakelaar?
 

Beest015

Nieuw lid
De taal wil ik veranderen maar dat knopje aan me ruitewisser als k die inhoud dan wist hij alleen alle recente uren en verbruik iemand wel idee om de taal te veranderen?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    716,9 KB · Weergaven: 15

Joske

Forumguru
en je hebt mss nog een plat knopje onderaan de hendel zelf ook maar zo goed ken ik de Faab 2 niet. Op mijn F1 is die er alleszins wel ;)

@Zwapp : ja... :bloos: ben terug mee ;)
 

Beest015

Nieuw lid
Ik heb het gevonden dank jullie wel maar er staat helaas geen nederlands in. Kan je het toevallig wel der in laten zetten bij een dealer of garage?
 

Zwapp

Forumguru
Volgens mij niet maar zoek even op het forum er staat al genoeg over geschreven! En anders even de dealer contacten...
 
Bovenaan Onderaan