Ab Mulder in Apeldoorn / Zutphen

Hetzer

Forumguru
Tja, ik ben net zo (positief) verbaasd, als ertromp, dat Pon hier actie op onderneemt, lijkt mij ook een Bovag aangelegenheid, dat zij zich hier voor inzetten, siert hun dan ook !!!
 

Kiswum

Forumguru
Hallo Jos, het is goed dat je hier je verhaal hebt kunnen plaatsen. Het is onacceptabel dat je op deze manier bent behandeld en ze je bij Ab Mulder niet serieus namen. Ik hoop dat de Bovag, maar vooral de manager van deze vestiging in Zutphen je in ieder geval persoonlijk te woord zal staan en ervoor gaat zorgen dat dit niemand meer zal overkomen.
Succes en ik hoop dat er iets positiefs voor je uit zal komen.
 

j pappers

Nieuw lid
Hoi allemaal,
DHR, Maikel Mulder heeft telefoonisch contact met mij gehad.
Hij zei dat dit nooit had mogen gebeuren en in de toekomst ook nooit meer gebeurd.
Ze hebben onderling er over gesproken hoe het in godsnaam kon gebeuren.
Hier heb ik natuurlijk niks aan, maar na vijf dagen zakt de woede die ik had wat weg.
Ik vindt het top dat die heeft durven bellen met mij, er zijn natuurlijk ook een hoop
goede berichten over de Firma Mulder, daar heeft die gelijk in,
Er waren die dag wat problemen[ vader van maikel aangereden op zijn fiets]
Maar ja een kopje koffie was toch het minste wat ze me aan konden bieden.
Maikel bedankt voor het telefoontje, praat nog maar een goed met Patrick
en Ad, misschien leren ze ervan.

Toch dan maar, veel succes met de verkoop.

Jos Pappers uit het mooie zuid oosten.
 

ertromp

Forumguru
Mooi dat er telefonisch contact is geweest! Ik kom al vele jaren bij Ab Mulder in Apeldoorn en ik herkende het beeld totaal niet.
Mulder is nog echt een gezellig familiebedrijf waar introducties van nieuwe Skoda modellen nog gezellig onder genot van een hapje en drankje gevierd worden en iedereen van monteurs tot verkopers tot kinderen van hen bij aanwezig zijn. Ook is er persoonlijk aandacht ook al kom je maar om wat onderdelen af te halen etc. :D
 

Thokozanoah

Forumguru
Even nog een pluim voor Ab Mulder bv Zutphen........:bloemen:
Onlangs de auto in de werkplaats gehad voor verlagen en aansluitend de klacht voor het inhouden verholpen.
Ik had het inlaattraject elders al laten reinigen, maar het inhouden was niet verholpen.
Arjan (mijn aanspreekpunt bij Ab Mulder) is gaan zoeken en in eerste instantie bougies vervangen en bobines gecontroleerd, na drie dagen weer terug aangezien dit niet geholpen had. Arjan het inlaattraject gecontroleerd en bleek nog steeds erg vervuild te zijn. Ondanks de wat beperkte tijd van de dealer toch voor elkaar gekregen om het traject te reinigen net voor mijn vakantie!
Het verlagen van de auto heeft niet het gewenste resultaat (de 30mm voor/achter waar de leverancier mee adverteert) gebracht, maar ook hier werd in meegedacht.
Na enkele weken een belletje van Arjan hoe het met de auto ging. Ik gaf aan verder tevreden te zijn en dat Arjan de werkopdracht kon afsluiten. Hij gaf het factuurbedrag telefonisch door, wat een positieve verrassing........ondanks alle uren en aandacht, toch een betaalbare factuur :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru

Vlokkie

Senior Member
In februari/maart mede via nieuweautokopen in contact gekomen met Ab Mulder Apeldoorn.
Het betreft hier een private-lease aankoop.
Na vergelijk met 4 andere dealers bleken zij prijstechnisch het meest interessant.
Dit kwam voornamelijk door de inruil/korting die zij gaven.

Apeldoorn is voor mij niet direct in de buurt (ca. 115 km) dus alle contact is telefonisch en via mail gegaan. Dit schepte wel al zodanig veel vertrouwen bij me dat ik met hen in zee ben gegaan.

30 maart is de bestelling definitief gedaan door PON.

verkoper Kevin (nieuwe ster aan het front daar, ik was z'n eerste klant) kan ik alleen maar heel content mee zijn.
Zeer vriendelijk, attent, reageert snel, gaat in op alle vragen die ik heb en houdt mij periodiek netjes op de hoogte.

2 weken terug voor het eerst kennis gemaakt, toe hebben we de inruil auto vast ingeleverd omdat ie anders uit de APK zou lopen.
(we hadden 2 auto's, dus dit was geen probleem, andere auto verkoop ik zelf).
Face to face ontmoeting kwam overeen met het beeld dat ik ondertussen had van dit bedrijf, zeer correct en nemen alle tijd voor je.
Deze afspraak gecombineerd met een bezoekje aan de Apenheul met de kinderen ;)

Nu op naar de levering, als het goed is is deze week de auto geproduceerd, aflevering afspraak staat voor wk 28.
 
Laatst bewerkt:

Vlokkie

Senior Member
Nu op naar de levering, als het goed is is deze week (wk 25) de auto geproduceerd, aflevering afspraak staat voor wk 28.

Er deed zich een mogelijkheid voor om mijn vorige auto goed te kunnen verkopen, maar dan wel direct, dus 2 weken voor de definitief afgesproken leverdatum van 10 juli.
Deze gok genomen en dus 2 weken zonder auto.
8 juli telefoontje van de dealer dat de aflevering 10 juli niet door kon gaan.
De auto zou op het verzamelterrein van PON staan, op slot met de sleutels erin:sterretjes:
Om geen schade aan de auto te maken zou er een sleutel besteld worden, dus levering uitgesteld naar 16 juli.
Geen grote ramp, ware het niet dat ik geen auto meer had en er van uitging dat ik 10 juli weer een auto zo hebben en daar dus mijn planning op had aangepast.
Daarom kunnen regelen dat ik op kosten van de dealer voor dat weekend een auto mocht huren.
14 juli telefoontje van de dealer dat de sleutel nog niet binnen was dus afspraak weer uitgesteld!
Toch 16 juli afspraak laten staan, maar dan om een vervangende auto op te halen bij de dealer totdat de nieuwe auto geleverd zou worden.
Bij aankomt bij de dealer 16 juli had hij gelijk goed nieuws, mijn auto was met spoedtransport die morgen bij hem binnengekomen:yeehaa:
Uiteindelijk 24 juli de auto keurig geleverd gekregen.

Ondanks deze strubbelingen heeft Ab Mulder mijn zeer netjes geholpen, tijdelijk vervoer geregeld en nog een presentje ter compensatie.

Ik ben zeer content met Ab Mulder Apeldoorn, ik kan andere deze dealer alleen maar aanbevelen!
 
Bovenaan Onderaan