Big data in Auto land

Joske

Forumguru
oei, ik heb geloof ik 121 gram uitstoot :D

duidelijk een gevalletje 25% bijtelling dus, moest ik deze in NL gekocht hebben ;)
 

lugolux78

Forumguru
PS als je niet privé rijdt... (max 500km / jaar) heb je ook geen bijtelling ongeacht uitstoot. Echter moet je dan een administratie bijhouden (manueel of via kastje)
 

VEEJAY

Forumguru
Tijdens de vakantie heel veel volgepakte Nederlandse Skoda Octavia's en Renault Megane stations gezien (vermodelijk allemaal lease gezien de leeftijden). Opvallend veel Mitsubishi PHEV ook.
 

VEEJAY

Forumguru
Een goed produkt verkoopt zichzelf toch? Waarom zoveel geld er tegenaan gooien, vind dat niet des Skoda's eigenlijk.

Ik dacht dat je bij premium merken betaalde voor de marketing, blijkbaar niet.
 

peterrapid

Forumguru
Had ergens gelezen van de volledige VAG groep Audi de grote winstmaker is, meer dan 25% van de winst is afkomstig van Audi terwijl Audi maar voor 20% van de volledige autoverkoop in staat van de VAG groep. Dus premium kopen spekt de kas van VAG. Winstmarge van Seat ligt op 2%, Skoda en VW stond er niet bij.
 

peterrapid

Forumguru
Yes alle premiummerken van de VAG stal hebben zeer goed gescoord, Bentley, Lamborghini dus eigenlijk wilt dat zeggen dat ze al die merken veel te duur verkopen :thumbsup: Dus dankzij al die premiumbuyers heb ik mijn RS'je aan de prijs van een basis A4. Thanx alle premiumdrivers om mijn RS'je te sponsoren. :deuk:
 
Bovenaan Onderaan