Voorjaarsmeeting 2015

CDK

Forumguru
De voorjaarsmeeting is toch altijd door de forumleiding georganiseerd? Of vergis ik me nu? Tenminste zo was het wel de afgelopen jaren ;) Maar mijn zegen heb je hoor @dirkkroneman! Altijd leuk als mensen initiatieven tonen! :thumbsup:
 

dirkkroneman

Forumguru
@Corné de Kluijver ik weet alleen dat er vanuit het Skodaforum 2x per jaar een meeting georganiseerd wordt, geen idee of de voor-/najaarsmeeting "verdeeld" wordt qua organisatie tussen de forumleiding en de leden? Als dat wel zo is dan kan dit topic dicht!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kiswum

Forumguru
Ik ben benieuwd, ik doe mee! 2015, we kunnen vast wel een extra meeting houden ivm het 10 jarig bestaan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
Ja idee was om misschien e.e.a. te combineren, vraag ligt nu ook bij de forumleiding wat precies de bedoeling is. Want ik weet niet zo goed wat er precies verwacht wordt. Mijn idee is i.i.g. om een rondrit te doen. Desnoods schuif ik mijn idee door naar een volgende meet ;)
 

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, ik neem aan dat je ook een dealer of een anders auto / Skoda / tuning gerelateerd bedrijf er bij betrekt en of een locatie om wat te eten / drinken?
 

dirkkroneman

Forumguru
Ja idee was idd om te starten bij een dealer, qua locatie op de kaart komt Zwolle het beste uit. Qua ruimte misschien Rouveen. Er is nog geen contact geweest daar ik eerst e.e.a. af wil wachten. Die locatie qua eten en drinken moet ook wel goed komen. Maar ik moet eerst weten wat de bedoeling is voordat ik bezig kan ;)
 
Bovenaan Onderaan