Automatische interval

Eduardo

Forumguru
Tijdens die enorme wolkbreuk vandeweek kwam ik erachter dat de Yeti bij stilstand automatisch de ruitenwissers van continue naar interval schakelt.
Da's handig !! Simply Clever... :-)
 

Eduardo

Forumguru
Mijn vorige Yeti deed het niet, dus wat mij betreft wel clever...:-)
En eigenlijk ook nooit van andere auto's gehoord...
 

Zespri

Forumguru
let op als je onder bomen parkeert dan kan het zijn dat je regensensor in de war raakt.
Dan moet je even je ruit schoon maken want het is mij al eens overkomen dat net daar beetje boomsap was gevallen. Dan zit je raar te kijken naar die ruitwisser die of niet aangaat als het regent of als gek heen weer gaat om dat tie denkt dat het regent terwijl het kurkdroog is... zucht
 

Joske

Forumguru
De TS bedoelt vast van interval naar continu.. En de lichten ook auto aan na 10 sec voluit wissen dacht ik.
 

R.Heikamp

Forumguru
de peugeot expert (2009) van de zaak (zelfde als een toyota proace) heeft het ook ook al is het een kale uitvoering lees geen extra optie's zoals regensensor etc.
 

R.Heikamp

Forumguru
Regensensor moet er toch echt wel opzitten hoor. Anders gebeurt er niets automatisch... :lezen:

die expert had echt niets kwa luxe het enige wat er op zit is cv afstandsbediend en elektrische ramen.

maar de ruiten wissers je hebt 1 hendel zonder optie's op de sproeier na. 1 keer naar beneden is 1 keer wissen, 1 naar boven is interval welke snelheidsgebonden is (onder de 50 traag, en boven de 50 sneller enz.) 2 de optie is normaal wissen met een constante snelheid alleen als je stil staat dan gaat die terug naar de interval stand van boven de 50 kmph en dat geldt exact het zelfde als de snel wis modus optie 3

snap je wat ik bedoel ?
 
Bovenaan Onderaan