Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Evilcomputing

Senior Member
Ik vond het ook Bizar, maar tis wel helaas zo.
Welke fout codes heb ik geen idee van.
Maar mijn DAB lijkt nu wel weer goed te werken.

@Antera ik whatsapp je wel even woensdag over wanneer het je het beste uitkomt.
 
Gisteravond bij @Antera geweest voor wat aanpassingen. Binnen now-time heeft hij zaken aangedaan aan bv automatische kofferplek, om-en-om knipperlicht, AM-band verwijderd, regensluiting. Nog bedankt Antera.
 

Antera

Donateur
Voor de rijschoolhouders heb ik ook een rijschoolmodus waarmee je kan zien hoe hard er word gereden en ook welke richtingaanwijzer er aan staat in het display van de MFA
 

thekawa

Forumguru
ey Antera, al vorderingen met het Kessy openen en sluiten bij aankomen/weglopen? (ik zag alleen op slot gaan bij weglopen en dat klep en tankdop niet werkt).

Je hebt een tijdje geleden gefixst bij me dat bij comfort openen bij mij de ramen incl panodak open gaan.
Waar ik op zoek naar ben is dat comfort openen en sluiten alleen maar op het dak werkt en niet op de ramen. Plus dat het zonnescherm onder het panoglas niet mee dicht gaat... Zijn aparte knoppen dus ook apart aanstuurbaar zou je zeggen?
 

Antera

Donateur
Daar zijn nog geen veranderingen in. Er staat van alles op me lijstje om nog uit te werken maar nog niet echt gelukt. Hoop 30 augustus wat wijzer te gaan worden
 
Beste Forumleden,

Ik heb een vraag. Binnenkort mag ik weer Skoda gaan rijden. Eind september word mijn O3 combi Greenline geleverd. Nu heb ik het lichtpakket erbij genomen en ook het pluspakket waar de sunset, kleur maxidot, stoelverwarming en ook voetruimte verlichting in zit. Nu wil ik graag weten of die voetruimte verlichting ook brand wanneer je dimlicht aan is. En zo niet of dat aan te passen is. Ik vind dat een mooie uitstraling geven. Ik heb het na 51 pagina's hier niet kunnen vinden....
 

blauwkeut

Forumguru
Voor zover ik weet brandt de voetverlichting gelijk met dimlicht ja. Moet wel zeggen overdag weet ik niet of ze branden, het is buiten te licht om het op te merken als je aan het rijden bent en er nog niet bij gaan liggen...
 

Hans_RS

Forumguru
dat brandt wanneer je dimlichten aan zijn bij mijn weten. volledige sterkte bij het openen van deuren, al rijdend is afhankelijk van hoe het ingesteld staat in je instellingenmenu. (bij mij volledig af :) )
 
@Joske Dank je! Ben al wat wijzer geworden. Zijn dus gewoon standaard al in te stellen! Als ie geleverd is maar een keer afreizen naar Breda voor wat leuke aanpassingen!

@Hans_RS ik vind dat dus een mooie uitstraling geven. Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan