Hyundai i40 1.7 CRDi

RefleCs

Forumguru
Ieder zijn ding. Ik vind hem persoonlijk niet moeders mooiste. Maar lelijk kan ik hem ook niet vinden. Verder rijdt het echt prima.
 

Majefloti

Forumguru
Moet je nou elke dag olie peilen of rijdt je regelmatig met dames rond in je auto? Een wc rol in je portiersvak kan echt niet........
 
Laatst bewerkt:

Majefloti

Forumguru
@RefleCs, ik snap dat je enthousiast bent met het visueel inzichtelijk maken van de ruimte op de achterbank maar als ik de stand van je voorstoel zie op foto 5 dan kan in de O3 bij mij een basketballer zitten van 2,25m lang met gestrekte benen..... :deuk:
 

RefleCs

Forumguru
Die WC rol is er inmiddels uit die was nog van de vorige berijder. :pieker: En tsja ik ben de langste niet met mijn 1.80 :thumbsup: dus dan staat de stoel automagisch wat verder naar voren he ;) Maar dan nog is het een bizarre hoeveelheid ruimte voor de achter passagiers. :cheer:
 

RefleCs

Forumguru
Ja aan de prestaties verandert het niets maar ik ben geen rijdend reclamebord ;) Weg met die troep :D.

Ik heb nog wel een paar Skoda logo's liggen misschien plak ik die er wel op :angel:
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Ik vind dit echt een mooie auto. En je ziet ze ook niet zo vaak, dat vind ik ook positief. Ik reed trouwens in Duitsland achter een 2.0 diesel (177 pk). Dat ding reed gewoon met ruim 230 km/h op de linkerbaan. Niet voldoende overigens vond ik ;)
 

RefleCs

Forumguru
Dat redt die 1.7 echt niet! Heb nog niet vol kunnen testen. Maar na de 180 is het wel een beetje op.
 

sitechris

Donateur
Gil :). Mits je in de buurt van Utrecht woont (of in buurt van route Venlo - Utrecht, want ik werk in buurt van Venlo). Ik kom lichtelijk tijd tekort de laatste tijd. Maar ik zie zeker wel een leuk verhaal in de auto :)
 
Bovenaan Onderaan