Brute Superb!

s-line

Forumguru
@eddiea, niet dat ik weet!
@Der Einser,het lijkt mij inderdaad iets van een telefoon foto ofzo, maar zo te zien was het bij de zomer rodelbaan. Daar waren een hoop Nederlanders. Ik kreeg hem door gestuurd van een collega.
 

s-line

Forumguru
Maar waarschijnlijk is het niet leuk dat ik gewoon daar zomaar gefotografeerd wordt,en dan nog wel zonder zo'n grote Oostenrijkse meeting!:tongue: ( met mijn budget karretje)
 

eddiea

Forumguru
Kansloze reactie dit!

Dit is pas kansloos Skodatek. Wel is gehoord van een bekende uitspraak..... Neem het met een korreltje zout. Maar goed. Neem het zoals je wilt. Feit is dat jij een veronderstelling maakt bij een post en waarvan jij de pech hebt dat ik toevallig bij het bewuste evenement aanwezig was. Niet meer niet minder. Hier kan je ook wel een conclusie uittrekken. Komt op hetzelfde neer als kansloos.
 

Skodatek1

Forumguru
Dit is pas kansloos Skodatek. Wel is gehoord van een bekende uitspraak..... Neem het met een korreltje zout. Maar goed. Neem het zoals je wilt. Feit is dat jij een veronderstelling maakt bij een post en waarvan jij de pech hebt dat ik toevallig bij het bewuste evenement aanwezig was. Niet meer niet minder. Hier kan je ook wel een conclusie uittrekken. Komt op hetzelfde neer als kansloos.

Zie ik toch anders, jij haalt iemand door het slijk met dat soort opmerkingen, en jij niet wetende of je het gelooft of niet, boeit me ook niet, ik heb Oostenrijkse vrienden die er bij waren en de foto via hun toegestuurd gekregen.
En aangezien er ook andere leden zich hierbij kostelijk vermaken, goed moeten ze zelf weten, not my cup of tea.
Als er 1 keer iets geschreven wordt kan ik mee leven, maar om weer bij een ander Topic hier weer over te beginnen vind ik nogal iemand belachelijk maken.
Conclusie is; ik heb de foto toegestuurd gekregen en jij was er bij. Simple is that!
Overigens had ik mijn tekst veranderd boven de foto, dat hij dus niet gespot was in Oostenrijk maar dat ik hem van vrienden heb.
 
Bovenaan Onderaan